EasyWebshop

Brick-Projects

Brick-ProjectsNote de satisfaction: 5/5
47 votes, 62 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

voor al uw lego stenen en onderdelen.

www.brick-projects.nl

Brick-Projects
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseNéerlandais, Euro

Avis

62 avis ont été trouvés.

ColinLe vendredi 6 juin 2014, 15:25

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Wederom een succes! Bezorging was redelijk, had sneller gekunt, maar ik had van Michel begrepen dat de aankomst garantie met DHL groter is dan met de PTT, niet onbelangrijk, dan wachten we een paar daagjes langer. Netjes verpakt en in goede staat. Heel netjes en uitzonderlijk is de persoonlijke benadering van Lego projects met suggesties voor een eventuele maatwerkorder. ONGEHOORD in deze tijd!

tot volgende keer!!

GertLe mercredi 4 juin 2014, 15:13

Zoals steeds een leuke ervaring. De stukjes die had besteld zijn in perfecte staat aangekomen. Indien ik nog stukjes nodig heb zal ik zeker hier eens terug kijken.

astridLe samedi 31 mai 2014, 13:55

Deze keer trage bezorging, nog niets ontvangen.En ik ben nu een week verder. De vorige keer hadden we het sneller kinderen verwachten dit nu ook weer. Wel krijg je een mail om je feedback te geven. Maar deze kan ik nu niet op een goede manie

Lego ProjectsLe dimanche 1 juin 2014, 12:12

Beste Mevr v/d Meulen

jammer dat u deze reactie plaatst zonder eerst even navraag te doen

hieronder de gegevens:

27-05-2014
Naam:Mw A van der Meulen
Omschrijving:ordernummer:20140-1
GT 59,42 cr
Tegenrekening 6***** 8
Mutatiesoort Internet bankieren
Mededelingen
Naam:Mw A van der Meulen
Omschrijving:ordernummer:20140-1
0989-41408-98245

verzendstatus :

1. Mevr. a van der meulen
H*************** 7
8**1XP B********
Naar Huisadres 3SDFY918202279
Track & trace: :
DATUM TIJD BESCHRIJVING

28 mei 2014 10:55 Verzender heeft een verzendlabel aangemaakt op DHLFORYOU.NL.

is ook diezelfde dag verstuurd maar gezien het donderdag hemelvaart was er niet is gewerkt door postbedrijven heeft u het dus idd zaterdag niet binnen gehad wat normaal wel het geval zou zijn dit zal dus in dit geval Dinsdag worden omdat er op Maandag geen bezorgingen plaats vinden.

Ik kan helaas niets doen aan feestdagen dat er niet wordt gewerkt dus in dit geval is dit negatieve bericht dus zeer jammer.

MarkLe mardi 27 mai 2014, 15:05

Ik heb een paar onderdelen gezocht voor het piraten thema van vroeger en gelukkig gevonden bij Lego-projects.
Goede communicatie gekregen omtrent verzenden, netjes verpakt en in een mooie conditie.
Als ik weer wat mis van mijn oude sets ga ik zeker weer eerst op jullie site kijken.
Dank je wel voor de mooie service.

Lego ProjectsLe mercredi 28 mai 2014, 13:56

Beste Mark

heel graag gedaan en mocht een onderdeel dat je zoekt onverhoopt niet op de website staan mail me dan gerust ik heb nog veel staan om op de website te zetten en ik kan voor 99% alle onderdelen leveren die er bestaan.

mvg Team Lego-Projects

ColinLe jeudi 15 mai 2014, 14:01

Prima! Zeer tevreden. Zou Lego projects alleen willen meegeven met een andere bezorgdienst in zee te gaan. DHL was verre van snel.

Lego ProjectsLe samedi 24 mai 2014, 20:19

Beste Colin,

we zijn zeer blij dat je tevreden bent en idd DHL is iets minder snel ( 2 dagen ipv de volgende dag ) maar vorig jaar ben ik in de zelfde periode als nu met PostNL 5 pakjes kwijt geraakt en met DHL niks en postnl geeft als reactie "dat kan gebeuren meneer maar u krijgt geen cent" dus vandaar onze keuze voor DHL 1 goedkoper en 2 voor ons betrouwbaarder.

astridLe mardi 13 mai 2014, 17:02

heb vandaag mijn bestelling gekregen. Netjes verpakt en in nette staat. Dit is echt een aanrader om zo je lego te bestellen.

C.Le mardi 13 mai 2014, 15:11

Produkt gekocht dat elders niet meer te koop was; mooi prijsje en alles compleet. Goeie communicatie, alleen jammer dat DHL er wat langer over deed, maar verder prima!

mieke de breeLe mardi 8 avril 2014, 15:00

mijn kleinzoon en ik zijn zeer tevreden over het aanbod, de prijs en de levering. we zijn zeer zeker van plan om nog een volgende bestelling te doen.

HarryLe lundi 7 avril 2014, 23:34

Ik vind het Maatwerk echt super!!!
Veel onderdelen die ik moeilijk of niet kon vinden doorgegeven en echt alles was er(ook de aantallen)
Goed geholpen,goeie prijs,helemaal Top
Tot de volgende keer.

DuncanLe mardi 1 avril 2014, 21:30

Wederom een snelle levering en prettig communicatie.

Ook het vervangen van een defect armpje (er zat een haar scheurtje in waardoor het handje niet goed bleef vastzitten) was geen probleem.

Top!!

DuncanLe mercredi 19 mars 2014, 15:16

Uitgebreid assortiment, snelle reactie via en prettig gesprek.
Bestelling was zeer snel afgeleverd, en de bestelling aanpassen voor een extra toevoeging was ook geen probleem.

Hier kom ik zeker terug!

debbieLe mardi 4 mars 2014, 14:08

Grondplaten besteld voor mijn zoontje.
Prijs kwaliteit verhouding super.
Ook originaliteit van de losse producten.
En de snelle levering.

AnLe lundi 17 février 2014, 11:16

Lang gezocht naar NBA mini figuren als bedanking voor nolle zijn communiefeest.super snelle service alsook communicatie! dank je voor de snelle bezorging in België.

Lego ProjectsLe lundi 17 février 2014, 11:21

Beste An,

Heel graag gedaan en ik hoop dat het lukt met de sleutelhangers, ben zeer benieuwd hoe ze zijn geworden en zie de foto wel verschijnen.

mvg
Team Lego-Projects

Larissa,Le dimanche 16 février 2014, 20:08

Hele nette beschrijving van bestelde object. direct via de mail toegestuurd gekregen na bestelling

JelmerLe mardi 28 janvier 2014, 13:14

Briljante levering, vanaf februari officieel beschikbaar en ik heb hem gisteren al gekregen. Welliswaar 2 dagen later dan gepland, maar dan moet je het niet naar een bedrijfspand laten sturen. Ik ben helemaal blij met de simpsons lego!!

Lego ProjectsLe mercredi 29 janvier 2014, 19:24

Beste Jelmer,

Heel graag gedaan en idd jammer dat u uw bedrijfs adres had opgegeven, anders had u een heel weekend gehad om hem op te bouwen.

Die van mij staat al in de vitrine en is absoluut een super set.

hoop dat u er net zo veel plezier van heeft als wij zeker met het bouwen er van.

mvg Team Lego-Projects

GeertLe samedi 25 janvier 2014, 13:48

Onderdeel gevonden waar we lang naar hadden gezocht! Bij dus.
Keurige levering.

LegofanLe mercredi 22 janvier 2014, 18:43

Mijn zoon van 10 is gek van Lego...
Met zijn verjaardagsgeld heeft hij leuke dingen uitgezocht in deze shop....je kan leuke dingetjes per stuk kopen...superleuk...
Netjes per stuk verpakt....dus een tevreden zoon...

mika 11jaarLe vendredi 17 janvier 2014, 15:37

de blokjes zien er prima uit het was netjes verpakt. Ze gaven aan dat de scheepsonderdelen die ik had besteld, niet op elkaar pasten, dus werd ik geholpen met de juiste scheepsonderdelen. En ook een prima prijs.

MLe lundi 16 décembre 2013, 9:19

Product was niet meer leverbaar, hoewel het product op voorraad 3 stond. Vage verklaring dat er het product dubbel in de webshop heeft gestaan.

Lego ProjectsLe samedi 21 décembre 2013, 19:24

Beste M,

Wij hadden u netjes aangeboden om het bij een concurrent die het nog op voorraad had te bestellen dit had ons geld gekost maar dan hadden we u toch netjes kunnen helpen zoals wij dit ook willen doen.

Maar u heeft daarop niets laten weten en geeft nu wel negatieve feedback. jammer dat u niet even de moeite heeft genomen om op de email te reageren.

mvg Team Lego-Projects

RientsLe dimanche 15 décembre 2013, 12:08

daarstraks de bestelling binnen gehad , was super verpakt.
kan nu met onze zonen verder met het bouwen van ons dorp met treinen .

had besteld ronde stenen voor maken van bomen .

kom zeker terug

Lego ProjectsLe dimanche 15 décembre 2013, 18:14

Beste Rients,

nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling en we zien u graag terug.

succes met bouwen en we zouden het leuk vinden als u een foto kunt sturen zodra uw project klaar is.

Deze kunnen we deze met uw toestemming uiteraard in ons album toevoegen.

mvg Team Lego-Projects

ChristineLe samedi 5 octobre 2013, 19:07

Diverse losse onderdelen besteld en ook een setje. hier heb ik even over gebeld of dit geleverd kon worden zodat niet zichtbaar was dat er lego in zat omdat dit een verjaardags kado was.

bij binnenkomst zat alles in 1 doos en het setje was netjes in kado papier verpakt heel heel hartelijk dank hiervoor.

als we nog eens iets nodig hebben komen we zeker terug.

HansLe mardi 17 septembre 2013, 13:36

Gisteren mijn zaterdag bestelde Ewok Village binnen gehad, helemaal top en 20 euro goedkoper als elders.

we zijn er super blij mee en komen zeker terug. Bedankt voor de snelle service, en goede update mbt het verzenden.

FrankLe samedi 24 août 2013, 13:08

Goede communicatie, lego zorgvuldig verpakt en in behoorlijke staat. Deze shop is een aanrader.
(besteld: een gebruikte set ridderlego en wat losse onderdelen)

Linda. PLe samedi 3 août 2013, 20:42

Zojuist mijn bestelling binnen gehad na 2 dagen alles netjes verpakt en prima in orde.

ik kom zeker terug als ik nog is iets nodig heb

( besteld een dak deel voor een Harry Potter set )

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories