EasyWebshop

e-bikeserviceshop

e-bikeserviceshopNote de satisfaction: 5/5
3 votes, 5 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

alles voor de e-bike

www.easywebshop.com/e-bikeshop

e-bikeserviceshop
StatutFermé : Les clients se verront afficher un message leur demandant de revenir plus tard
Langue, DeviseNéerlandais, Euro

Avis

5 avis ont été trouvés.

MarcLe dimanche 27 avril 2014, 13:49

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

ik ben uiterst tevreden met de vlotte en korrekte afhandeling

enig minpuntje, ook al kunt u daar niet aan doen:
ik bestelde 2 x Gaadi binnenband, en geloof het of niet, maar in één van die twee - vers uit de doos - zat een klein lek op het 'eind-stuk', en ik heb dit zelf proberen te plakken, afwachten dus...

ik blijf weliswaar mijn vertrouwen in de binnenband behouden, wegens zijn uiterste installatie-gemak

e-bikeserviceshopLe dimanche 27 avril 2014, 20:33

Beste Marc,

onze excuses voor het ongemak, er is een nieuwe gratis binnenband onderweg naar u.

willyLe samedi 15 mars 2014, 14:38

zeer goede aflevering van mijn fietstas
verzenden kan sneller

pascalLe samedi 11 janvier 2014, 13:22

Zeer tevreden , supersnelle levering, alles perfect in orde

e-bikeserviceshopLe lundi 27 janvier 2014, 16:38

pascal

Al vast dank voor de order.
Een dikke pluim voor ons team!

DennisLe vendredi 3 janvier 2014, 14:06

Was in begin tegen het www verkoop van e-bikes maar ik moet zeggen heb er geen spijt van dat ik via e-bikeserviceshop een e-bike heb aangeschaft.
goede info en geweldige service
raad het iedereen aan!!!

DavyLe mardi 8 octobre 2013, 21:50

Bedankt voor de goede service, echt TOP!

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories