EasyWebshop

Vijftig Tinten Grijs

Vijftig Tinten GrijsNote de satisfaction: 4/5
9 votes, 9 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Enjoy every moment

www.easywebshop.com/vijftig-tinten-grijs

Vijftig Tinten Grijs
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseNéerlandais, Euro

Avis

9 avis ont été trouvés.

KatleenLe vendredi 20 février 2015, 20:39

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

ik was de film gaan zien en ik kon niet wachten tot mijn spullen er waren.
Bedankt voor de super snelle levering

E.dvLe mercredi 27 août 2014, 22:16

Leuke speeltjes, alleen jammer van de vertraging, maar toch deftig bericht gekregen dat er vertraging was.

TinkieLe mercredi 14 mai 2014, 16:31

al veel plezier gehad aan onze handboeien en blinddoek

Nele19Le vendredi 14 mars 2014, 10:56

ik had gisteren middag besteld en vanmorgen stond onze postbode er met mijn pakketje
Mooie verpakking, we zullen vanavond weten of het kwaliteit is ;)

EllieLe mercredi 12 mars 2014, 17:30

vlotte service, niets op aan te merken

Miss greyLe mardi 11 mars 2014, 19:30

Amaaaai die massageolie riekt super lekker!!

Ik-keLe lundi 10 mars 2014, 22:24

goeie kwaliteit, ik ga nog meer terug komen kopen
men pakket snel aangekregen met de post

Anoniempje69Le mardi 25 février 2014, 23:51

Super content van mijn nieuw speeltje :)merci voor het extrake

Leen D.B.Le mardi 25 février 2014, 12:26

Snelle levering!

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories