EasyWebshop

Paluxshop

PaluxshopNote de satisfaction: 5/5
3 votes, 6 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Professionele kwaliteitsreinigingsproducten

www.paluxshop.be

Paluxshop
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseNéerlandais, Euro

Avis

6 avis ont été trouvés.

ericLe jeudi 20 novembre 2014, 13:41

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

De webshop is top! Snelle reactie, snelle levering! Buiten Magic Blue - wat ik gebruik om de motorhome te poetsen - zijn er nog een aantal andere producten die ik zeker zal uitproberen ...

MerrilynLe mercredi 20 août 2014, 13:53

MerrilynLe mercredi 20 août 2014, 13:52

Jaren geleden op de markt gekocht. Het beste dat ik ooit heb gehad. Het laatste restant niet meer durven gebruiken en altijd gehouden. Blij dat ik het weergevonden heb;

PelemanLe lundi 11 août 2014, 11:00

zeer gewaardeerd produkt onder boot eigenaars en goede opvolging bedankt aan het personeel

JozefineLe jeudi 15 mai 2014, 14:30

Heel leuk dat ik nu magic blue rechtstreeks kan aankopen. Ik ga zeker de andere producten ook uitproberen!

ElisabethLe jeudi 15 mai 2014, 14:23

Ik vind het fantastisch dat ik magic blue zo kan aankopen

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories