EasyWebshop

goodbye fly

goodbye flyNote de satisfaction: 5/5
3 votes, 4 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

www.easywebshop.com/goodbyefly

goodbye fly
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseNéerlandais, Euro

Avis

4 avis ont été trouvés.

AmandaLe vendredi 15 août 2014, 16:16

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Ik heb de Zomer Special olie aangeschaft om o.a. muggen en dazen te weren tijdens mijn fotografiewerk in de avonduren, en het werkt uitstekend. Ik moest wel even wennen aan de kruidige geur, maar sinds ik gemerkt heb hoe goed het product werkt, ben ik om!

SonjaLe jeudi 14 août 2014, 21:02

Ik ben erg blij met Goodbye Fly.... Ik en nog een 4tal anderen hebben het bij onze paarden uitgeprobeerd..... De dazen komen in de buurt, maar haken af en steken niet !! Een enkeling breekt erdoor, maar in vergelijk met de aantallen die zonder deze spray proberen het bloed uit mijn paard te zuigen, is dit echt echt een verademing !! Top spul !!!!

YolandaLe jeudi 14 août 2014, 17:56

Zeer doeltreffend en fijne spray. Gebruikt voor mijn drie paarden loki, luna en silfra en daarnaast ook voor mijzelf.

JanLe jeudi 14 août 2014, 7:40

De spray special werkt super! Geen daas meer te bekennen!

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories