EasyWebshop

MiskMask

MiskMaskNote de satisfaction: 5/5
12 votes, 14 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Baby-en kinderkleding, handgemaakt

www.miskmask.nl

MiskMask
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseAnglais, Néerlandais, Euro

Avis

14 avis ont été trouvés.

ErnestineLe mardi 5 avril 2016, 14:54

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

ErnestineZondag, 31 januari 2016 om 8:42

Afgelopen week heb ik de slofjes ontvangen voor onze dochter van 4 maanden oud. Het pakket werd op tijd bezorgd en zag er goed uit. Ik ben erg blij met de slofjes! Ik gebruik ze wekelijks bij de ritjes in de bakfiets.

LauraLe mardi 5 avril 2016, 14:53

LauraDonderdag, 17 maart 2016 om 15:58

Vandaag de aankleedkussenhoes ontvangen. Hij voldoet helemaal aan mijn verwachting, snel geleverd en prima communicatie gedurende het bestelproces

Kimberley MulderLe mardi 5 avril 2016, 14:51

Bericht van Kim op 26 Maart 2016 om 13:48

Super snelle service 3 unieke mutsjes gekregen binnen een week .
Wij zijn er blij mee ! En dit was zeker niet de laatste bestelling :)

Bedankt!

LauraLe jeudi 17 mars 2016, 15:58

Vandaag de aankleedkussenhoes ontvangen. Hij voldoet helemaal aan mijn verwachting, snel geleverd en prima communicatie gedurende het bestelproces.

MiskMaskLe jeudi 17 mars 2016, 19:04

Bedankt voor je snelle bericht.
Fijn dat de hoes goed bevalt.

ErnestineLe dimanche 31 janvier 2016, 8:42

Afgelopen week heb ik de slofjes ontvangen voor onze dochter van 4 maanden oud. Het pakket werd op tijd bezorgd en zag er goed uit. Ik ben erg blij met de slofjes! Ik gebruik ze wekelijks bij de ritjes in de bakfiets.

MiskMaskLe dimanche 31 janvier 2016, 11:52

Hallo Ernestine,
Bedankt voor jouw leuke berichtje.
Ik hoop dat je veel plezier van de slofjes hebt.
Groeten Ria

Eryn LiemLe mardi 8 décembre 2015, 20:59

Mijn nichtje is zo blij met haar nieuwe rokje, dat ze er de hele tijd in wil dansen! Bedankt!

Manja SchoenmakerLe dimanche 6 décembre 2015, 23:40

Bedankt voor de mooie wit/zwarte hoes.
Het past precies en ik ben er erg blij mee.

Anna Maria de BoerLe jeudi 27 août 2015, 16:09

Bedankt voor de prachtige hoes! Past precies.

TietsiaLe mardi 14 avril 2015, 9:51

Bedankt voor de mooie rokjes.
Ze zien er leuk uit.

RiaLe dimanche 11 janvier 2015, 12:13

Ik ben er erg blij mee.

JanetLe jeudi 8 janvier 2015, 11:59

Veel succes!

RinskeLe jeudi 8 janvier 2015, 11:57

Dit gaat vast wel lukken, met zulke leuke spulletjes.

FokjeLe jeudi 8 janvier 2015, 11:57

De website ziet er goed uit.

Ria BijleveldLe jeudi 8 janvier 2015, 11:55

Erg leuke en originele spulletjes

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories