Leovince uitlaten

Leovince uitlaten

www.leovince-uitlaten.nl




Leovince uitlaten
StatutFermé : Les clients se verront afficher un message leur demandant de revenir plus tard
Langue, DeviseNéerlandais, Euro

Avis

7 avis ont été trouvés.

Dhr. Ivo Mourik7 février 2021, 22:37

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Super snelle levering. Top!

Mr. Enrique De Vylder24 décembre 2020, 13:41

Huisnummer is 47

Dhr. H Heijting10 mars 2020, 7:55

Goedemorgen,

Ik heb gisteren een mailtje gestuurd of de uitlaat alsnog een snellere levertijd kon hebben ivm haast. Ik heb hier nog geen reactie van gezien dus ik probeer jullie nu op deze manier te bereiken.

Als de levertijd veel langer dan een week is, zou ik de bestelling graag willen annuleren en mijn geld terug willen hebben zodat ik ergens anders mijn uitlaat kan bestellen.

Ik zie graag zo spoedig mogelijk een reactie te gemoed.


Met vriendelijke groet,

H. Heijting

Dhr. Lucas Herrebout29 mai 2019, 8:26

Beste,

Wanneer is de leovince bij mij thuis verwacht?

Mvg. Lucas

Fred2 juin 2014, 23:04

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Mijn demper verloren van m'n dorsoduro 1200, en binnen een paar dagen een nieuwe geleverd met extra schroefjes
Helemaal top dus.

Johan14 mai 2014, 13:43

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Contact over vraag db-killer verliep erg vlot. Bestelling geleverd met 2 werkdagen. Beloofde schroefjes zaten er niet bij. Worden nagestuurd.

v75028 janvier 2014, 0:46

ik wacht nu al 5 weken op een uitlaat voor een dorsoduro 1200. helaas nog steeds niks ontvangen. Verder hoor ik er niks meer van.hopelijl komt het toch nog goed

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories