EasyWebshop

Flex-shop

Flex-shopNote de satisfaction: 5/5
59 votes, 62 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

www.easywebshop.com/flex-shop

Flex-shop
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseNéerlandais, Euro

Avis

62 avis ont été trouvés.

DemisLe mardi 25 mars 2014, 7:34

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Vrijdag flex besteld en betaald, maandag in de voormiddag levering naar Nederland, dit is top!!! Mijn volgende bestellingen zullen snel ook volgen zoals jullie het snel versturen.

D

DemisLe vendredi 21 mars 2014, 10:41

Snelle service!! Flex gisteren besteld, vandaag geleverd.

BramLe vendredi 14 mars 2014, 17:03

Wij bestellen al ettelijke malen bij flex-shop, goede prijs, snel, correcte levering.

groeten,
Bram

CharlotteLe mercredi 12 mars 2014, 9:49

Dag Sam,

Van begin tot eind zijn we absoluut tevreden ivm levering + plaatsing van de plotter alsook van de service. Voor ons was het heel belangrijk dat het allemaal snel kon gaan en hier werd dan ook rekening mee gehouden. Er werd ook voldoende tijd ingestoken om de werking van de plotter uit te leggen. Heb via www.snijprinter.be deze aangekocht met extra service, maar met de glimlach betaald.

Met vriendelijke groeten,

Charlotte Vos

JosLe mardi 11 mars 2014, 10:11

Langs deze weg wil ik mijn heel positieve ervaring schrijven. Heb een pro model snijplotter en pers gekocht bij www.snijprinter.be met een meerkost, maar met plezier ook betaald. Omdat ik totaal niets kenden van deze materie ben ik vandaag veel wijzer en slimmer geworden, doordat deze geleverd en installatie is uitgevoerd. Qua materiaal bestel ik bij flex-shop en dit werkt ook perfect.

grs
Sam

SteveLe lundi 24 février 2014, 14:05

Deze shop is top, vorige week donderdag mijn rollen besteld en vrijdag had ik deze al. Gewoon Top!!

MarcLe mardi 18 février 2014, 18:25

Bedankt Sam voor de snelle service die je hebt geboden, zoveel jaar na de aankoop bij www.snijprinter.be
Marc

Cordy JanssensLe vendredi 7 février 2014, 8:40

Heb deze week flex aangekocht bij deze firma. Levering, betaling was snel. Inmiddels ook met het materiaal gewerkt. Dit is gewoon de beste folie die ik tot nu ben tegengekomen. Mijn volgende bestelling is al voldaan.

JonasLe samedi 1 février 2014, 15:42

Heb gisteren mijn plotter alsook pers ontvangen, dit is op heel snelle correcte manier gebeurd, ook betaling en response hierop is Super!!!

Groeten
Jonas

Van Puymbroek D.Le mercredi 29 janvier 2014, 3:58

Voor het eerst contact opgenomen met deze firma, 2 dagen voor afspraak. Ik was niet 100% overtuigd om in dit wereldje te stappen, maar door de vakkundige uitleg meteen overtuigd. Het leuke aan deze firma(www.snijprinter.be) is dat ze algemeen beginnen, maar nadien toch nog tijd hebben voor persoonlijke vragen.
Moest ik weer voor een toestel nodig hebben, zou meteen terug deze firma inschakelen.

Mvg
VPD

EddyLe lundi 27 janvier 2014, 8:53

Demo van toestel zeer uitgebreid en vakkundig gegeven.
Hulp bij installatie zeer goed! Heb de printer gekocht bij www.snijprinter.be met plezier iets meer betaald, flex materiaal koop ik via flex-shop.

DennisLe lundi 27 janvier 2014, 8:43

Heb genoten van demo die ik verkregen heb via snijprinter.be met plezier iets meer betaald, maar kreeg een duidelijk uitleg qua mogelijkheden en dergelijke mogelijkheden. Ben zeer tevreden met de aankoop van de printer-kledingpers.

Groeten Dennis

IvanLe lundi 20 janvier 2014, 20:22

Ik vond de snijprinter niet gewoon maar een aanwinst, maar de bijgeleverde uitleg was echt super.

De installatie verliep vlekkeloos, het bijgeleverde programma is voor mij totaal nieuw, maar oefening baart kunst.

Ik werk voorlopig nog met mijn vertrouwde programma's en de printer verwerkt die gegevens ook perfect.

Ik zou hier het beruchte Carrefour gezegde durven citeren " ik keer tevreden terug "

Mvg
Ivan

Eddy uit West-VlaanderenLe dimanche 19 janvier 2014, 19:32

Correct-snel-werkt perfect werkt deze shop!

Groeten Eddy

MaritsaLe lundi 13 janvier 2014, 10:53

Ik ben zeer tevreden over de aankoop van de Roland snijplotter, die ik via www.snijprinter.be heb aangekocht.
Het is een zeer deftige en gebruikelijke plotter.
De demo over de snijplotter was dan ook zeer duidelijk.
Als er nog vragen waren mocht ik deze gerust stellen en kreeg er een duidelijk antwoord over alsook voldoende informatie. De verkoper stond altijd ter beschikking bij vragen.
Zeer tevreden over de aankoop en de service die erbij is.

Groeten
Maritsa

RomyLe jeudi 9 janvier 2014, 16:55

Wij hebben een snijprinter van Roland gekocht bij Sam alvorens eerst de uitleg te krijgen,voordelen
en nadelen af te wegen,eens thuis gekomen hebben wij deze uitgeprobeerd en hebben we er al mooie dingen
met kunnen maken,ik had toch nog een paar vragen over de software,ik had dan Sam terug gecontacteerd en Sam
heeft mij direct terug geantwoord dat ik terug mocht langskomen met al mijn vragen,ik ben terug lang geweest
en ben weer vriendelijk en hartelijk ontvangen en goed geholpen,waarvoor dank.

Mvg Romy

LieselotLe dimanche 5 janvier 2014, 18:40

Beoordeling : Kben tijdje geleden bij Sam langs geweest voor informatie over snijfolie en folie voor op kledij.
Twas een heel hartelijk ontvangst k heb enorm veel bijgeleerd K heb op iedere vraag een antwoord gekregen.
Hij kent echt zijn vak!

Mvg Lieselot

SanneLe samedi 4 janvier 2014, 11:08

Tijdje geleden ben ik bij Sam geweest, dit was zeker een aangename kennismaking waarbij je voelt dat de komende samenwerking goed zit! Al mijn vragen en meer werden beantwoord. Bedankt!"

Tom SLe vendredi 27 décembre 2013, 17:10

Bij deze wil ik mij aansluiten wat hier al gemeld is, namelijk, service, classe en mijn flex bestelling werken snel goed en top flex aan een scherpe prijs. Keep going!!

Kevin V.Le samedi 21 décembre 2013, 18:39

Steeds snelle en goede service! Ook heel goede dienst na verkoop. Op zaterdagavond gebeld met een probleem, werd onmiddellijk geholpen en alles opgelost!

Sergej uit NielLe samedi 21 décembre 2013, 10:57

Ik ben zeer tevreden van de manier waarop Sam mij telkens helpt met mijn vragen. Snelle antwoorden, goede service. Heb via www.snijprinter.be plotter en pers aangekocht heb er wel iets meer voor betaald, maar ben tevreden met deze enorme service ook. Er is van begin af duidelijk gezegd wat de verschillende mogelijkheden zijn ofwel de shop alles zelf doen ofwel bij www.snijprinter.be deze extra service. Nu ik alles heb koop ik wel mijn flex via deze www.flex-shop.be, handig, bestellen betalen levering. Doe zo voort!

Yvo v. CLe lundi 16 décembre 2013, 19:04

De Sam is een man van zijn woord ,probeerd een oplossing te geven voor het gestelde probleem ,gaat niet te snel een probleem uit de weg is een graficus die zijn vak met de nodige inzet vervuld
Heb nodige informatie verkregen bij www.snijprinter.be iets meer betaald maar krijg ook de nodige service hiervoor. Via Flexshop kan ik alle flex en flock bestellen aan heel scherpe prijzen voor top kwaliteit.
grtjes Yvo

Tom W.Le lundi 16 décembre 2013, 3:02

Via deze website heb ik flex aangekocht. Betaling alsook levering werkte perfect. De Flex is de beste tot nu toe die ik gekocht heb. Ook qua kwaliteit is deze de beste tot nu toe, heb al wat flex gezien.
Deze website heeft de scherpste prijs die er is, de Rols-Royce van de flex aan scherpe prijs, dit is juist geformuleerd.

Gr
Tom

RenoLe samedi 14 décembre 2013, 11:32

Langs deze weg wil ik mijn possitieve ervaring posten over deze website. Woensdag besteld en donderdag had ik al mijn plotter en pers geleverd. Correcte betaling alsook levering.
Reno West-Vlaanderen

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories