EasyWebshop

Pitch en Putt Golf Heerde

Pitch en Putt Golf HeerdeNote de satisfaction: 4/5
22 votes, 23 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Golf voor iedereen

www.pitchenputtheerde.nl

Pitch en Putt Golf Heerde
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseNéerlandais, Euro

Avis

23 avis ont été trouvés.

arieLe samedi 9 avril 2016, 17:50

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Goed verzorgde banen en de vernieuwde horeca ziet er perfect uit.
Mooi ruim terras met uitzicht op het water.
En zelfs een heus verwarmd terras ernaast.
Goed bezig! !!!!!

sietskeLe jeudi 24 décembre 2015, 18:19

Blad op de baan

SuperdwergLe lundi 4 mai 2015, 12:05

yeeeeeeeeeeeeee, GEWONNEN.

SietskeLe samedi 2 mai 2015, 11:01

Wat een prachtige groene baan al zo vroeg in het jaar. Mooi terrein!
Wij komen zeker nog eens voor een ronde pitch en putt

MaaikeLe vendredi 7 novembre 2014, 13:23

Vorige week nog rondje gelopen. Wat een heerlijk weer nog voor nog voor november. Ook de baan lag er nog mooi bij voor deze tijd van het jaar.

Stevie de BoerLe mardi 16 septembre 2014, 16:41

Wij komen regelmatig met 2 personen langs en er werd ons gevraagd een reactie te geven. Dat doen wij uiteraard graag.
Wij vinden het een prachtige baan om een ronde te lopen. Heerlijk ontspannen en altijd een gezellig welkom. Alhoewel wij ook wel eens spelen buiten openingstijden ( mogelijk met abonnement) en dan is het wat minder gezellig. Toch raden wij zeker de baan aan om eens proberen. Groet Stevie de Boer en Willem Alkema

MarrieLe vendredi 18 juillet 2014, 22:19

Sorry, ik wilde Pitch en putt Golf bij jullie komen doen, maar ik ben met deze 30 graden toch maar in het strand gesprongen. Maar de ijsjes bij jullie zijn lekker. Voor die Pitch en Putt kom ik nog een keer terug

P. de BoerLe mercredi 9 juillet 2014, 16:06

Met onze Rotary Club komen we elk jaar een keertje. Niet iedereen kan golfen bij ons, dan is Pitch en Putt een leuke variant voor deze mensen.
p.s. Prima wijn

Jannie GrotenhuisLe mercredi 2 juillet 2014, 20:44

Lekker gegeten en leuk buiten bezig geweest. Mijn idee van een activiteit. Iets waar beweging in zit.

Stephan de GrootLe dimanche 29 juin 2014, 20:18

Wat een mooie locatie! Echt prachtig gelegen bij het Heerderstrand. Ik wist helemaal niet dat het daar zo mooi was en ik woon niet eens zover weg. (Zwolle)
Ik kom zeker nog eens terug als het echt zwemweer is, maar dan dus even niet voor de golf.

RobbieLe dimanche 29 juin 2014, 11:49

Shit! Parkeergeld, daar had ik niet op gerekend.
Verder prima.

Michael SoelaLe lundi 23 juin 2014, 21:18

Heel erg leuk gehad. Bedankt voor jullie gastvrijheid.

Hoi HoiLe lundi 23 juin 2014, 8:08

Echt Gezellie!!!!!!

Vrouwtje83Le dimanche 22 juin 2014, 18:39

Was erg leuk, maar jammer van dat parkeergeld. 4,-. Ze konden daar niet veel aan doen, ze zitten op het terrein van een ander, die parkeergeld heft.

MargoLe dimanche 22 juin 2014, 9:25

Wij kwamen aan voor een ronde, zonder reservering. Het was geen probleem er was nog plaats. Er was een gezellig terrasje, waar we even hebben gewacht. Toen we gehaald werden, kregen we uitleg hoe we met het spel en de golfbaan om moesten gaan. Dat duurde gelukkig niet zo lang, want we wilden graag starten. Wij vonden het allemaal echt heel erg leuk om te doen. Voor ons alle 5 was het voor het eerst. Wij komen zeker nog eens terug! Wel jammer dat ze er geen groter pand bij mogen zetten, dat zou echt nog een verbetering zijn! Rest was super! Maar iets lagere score omdat de horeca echt heel klein was. Anders zou ik er nog een sterretje bij doen.

TroeltjeLe mercredi 18 juin 2014, 21:28

Lekkere rustige korte golfbaan. Was samen met vriendin die geen gvb had. Onderhoud greens was super voor een korte baan.

Q. SietsemaLe mardi 17 juin 2014, 10:17

Wat een prachtige baan ligt hier. Mooi verscholen tussen het groen. Leuk terrasje met uitzicht op het Heerderstrand. ZEKER EEN AANRADER BIJ MOOI WEER!!!!!!!!!!

T.de GrootLe mercredi 11 juin 2014, 6:59

Gisteren een heerlijke dag gehad. Lekker begin met koffie en cake en daarna 18 holes Pitch en Putt. Wat een prachtige baan. Echt mooi , ik heb echt genoten van de uitzichten en de rustige sfeer. Als ik dichterbij woonde kwam ik echt vaker.

anoniemLe vendredi 9 mai 2014, 14:52

Wij hadden op mooi weer gehoopt, het was wat kouder dan we verwacht hadden. We konden toen met ons kleine groepje nog heerlijk bij de houtkachel zitten. Dat maakte het erg gezellig. We voelden ons in alles erg welkom. Leuk

catharinaLe mardi 29 avril 2014, 16:22

zelf kan ik niet golven omdat het niet handig is in een scootmobiel
maar ik kan fijn op het terrasje zitten het is er altijd gezellig en het personeel is er vriendelijk er is altijd koffie met gebak
ik vind het er erg fijn om te zijn lekker rustig en van de natuur genieten

TinekeLe vendredi 25 avril 2014, 8:23

Wij zijn vorige week met ons bedrijf bij pitch&putt Heerde geweest voor ons jaarlijkse bedrijfsuitje. Dit jaar wilden we meerdere activiteiten en hebben voor het arrangement: buksschieten en 9 holes pitch&putt gekozen. Wij vonden het heel erg leuk. Met name het ongedwongen karakter sprak ons wel aan. Zeker omdat onze groep niet zo heel groot was. 12 personen.

P. KoldijkLe jeudi 24 avril 2014, 9:10

Wij hebben een bedrijfsfeestje gehad en wij vonden het een prachtige golfbaan. Heerlijke BBQ erna en gezellig personeel.

TevredenLe mardi 18 février 2014, 18:04

Tevreden

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories