EasyWebshop

HET DIERENVRIENDEN WINKELTJE

HET DIERENVRIENDEN WINKELTJENote de satisfaction: 5/5
7 votes, 9 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

www.easywebshop.com/hetdierenvriendenwinkeltje

HET DIERENVRIENDEN WINKELTJE
StatutFermé : Les clients se verront afficher un message leur demandant de revenir plus tard
Langue, DeviseNéerlandais, Euro

Avis

9 avis ont été trouvés.

Chris(tel)Le mercredi 7 octobre 2015, 13:21

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Vriendelijk contact met Ria ! Veilig en goed verpakt, snelle ontvangst. Zeker doen mensen : je steunt er de dieren mee !!!

ChristelLe mardi 28 juillet 2015, 15:14

supersnelle en goede service door lieve mensen met een groot hart voor dieren!

AnnLe dimanche 19 juillet 2015, 18:23

Heel tevreden over mijn bestelling. Mooie juweeltjes,netjes verpakt toegestuurd gekregen. Dank u wel Ria voor het vriendelijk contact en correcte afwerking. Super engagement. Tot de volgende bestelling.

carinaLe samedi 13 juin 2015, 12:54

Heel tevreden....super vriendelijk en heel vlug ontvangen....

AnLe vendredi 12 juin 2015, 22:11

Ik sluit mij volledig aan bij de vorige recensies! Super!!!

catrienLe lundi 2 mars 2015, 9:21

snelle service,proper en veilig verpakt.Vriendelijk tijdens de communicatie.Een aanrader voor het goede doel!

TinekeLe mercredi 4 février 2015, 13:16

Heel snelle en goede service, na 2 dagen had ik mijn bestelling al thuis. Heel vriendelijke mensen en je steunt het goede doel. Hele mooie en goede dingen.

MarijkeLe vendredi 19 décembre 2014, 16:28

Perfect in orde. Vriendelijk contact en snelle en correcte afhandeling. Aanrader EN je steunt het goede doel, dus doen mensen!!!

ireneLe lundi 15 décembre 2014, 2:48

ik ben heel tevreden over heek de lijn van de bestelling tot levering

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories