EasyWebshop

Nailo

NailoNote de satisfaction: 5/5
12 votes, 13 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

www.nailo.be

Nailo
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseNéerlandais, Euro

Avis

13 avis ont été trouvés.

kailyLe jeudi 30 juin 2016, 13:57

zeer goede en vriendelijke service!

Marisa JacobsLe lundi 11 janvier 2016, 19:12

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Om te starten een super vriendelijke service!
Zeer goede producten en een super opleiding gehad! Bedankt voor de zeer goede uitleg!

Sluyts IrisLe lundi 21 décembre 2015, 23:34

Zeer vlotte bediening, snelle verzending en top producten .. zoals het hoort!

Joyce dujacquierLe mercredi 2 décembre 2015, 11:28

Super snelle service is de eerste keer dat ik nailo zal gebruiken kan niet wachten op het resultaat!!

Aurelien PyckLe mardi 17 novembre 2015, 21:00

Super goede service !
Heel veel uitleg gekregen, snelle service, goede producten,...
Super toffe madam !
Ik bestel zeker opnieuw.

JojoLe mardi 29 septembre 2015, 15:10

Supersnelle reactie op mail
en supersnelle service.

Merci :)

jessyLe dimanche 27 septembre 2015, 10:24

Ben volledig overgeschakeld naar nailo ik was direct overtuigd zijn super producten!
Goede service en een super leuke madam ;)

karenLe mardi 22 septembre 2015, 14:02

Heel tevreden. .
Ik had een probleem met betalen en ik was heel goed geholpen. .ik zal zeker nog een bestelling doen.

karenLe mardi 22 septembre 2015, 14:02

Heel tevreden. .
Ik had een probleem met betalen en ik was heel goed geholpen. .ik zal zeker nog een bestelling doen.

smeets natachaLe mercredi 2 septembre 2015, 13:19

top producten super kwaliteit, super snelle service

KristinLe vendredi 14 août 2015, 11:38

Topproducten, correcte prijzen én voortreffelijke service!

NailoLe vendredi 14 août 2015, 11:45

Bedankt, Kristin!

Joëlle claesLe vendredi 10 avril 2015, 13:30

Overzichtelijke webshop
Vriendelijk onthaal
Snelle service
Topproducten

NailoLe mardi 21 juillet 2015, 19:30

Bedankt Joëlle !

Van Keer SamanthaLe jeudi 26 mars 2015, 18:15

Zeer goed materiaal
vriendelijk onthaal
snelle service

NailoLe mardi 21 juillet 2015, 19:30

Bedankt Samantha!

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories