EasyWebshop

TITADAMP

TITADAMPNote de satisfaction: 5/5
326 votes, 351 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

TITADAMP kwalitatieve elektrische sigaretten en dampvloeistof

/www.titadamp.nl

TITADAMP
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseNéerlandais, Bitcoin, Euro, US dollar, British pound, Polish złoty

Avis

351 avis ont été trouvés.

Donnez votre avis

SteveLe vendredi 29 juin 2018, 14:09

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Zeer snelle levering ,zeer tevreden!

rob verduinLe jeudi 28 juin 2018, 0:15

weer snel en al op nicotine niveau gemengd....klasse

TeunLe lundi 25 juin 2018, 15:40

Super service, laat in de middag besteld en de volgende dag in huis met extra's!

TomLe dimanche 24 juin 2018, 13:26

Super snelle service!

Pakket binnen 2 dagen ontvangen met Track en Trace en onbeschadigd aangekomen.

Jordan EliesenLe jeudi 21 juin 2018, 13:43

Fijne webshop snel geleverd en snel response bij vragen. Bestel hier zeker vaker.

A.hLe mercredi 20 juin 2018, 21:13

Super fijne en prettige webshop heel vriendelijk en klantgericht direct antwoord op vragen via app en kreeg het pakketje super netjes verpakt thuis ☺️ben blij met mijn mi pod black sand en met de Nic salt

Katja R.Le lundi 18 juin 2018, 15:59

Mijn eerste bestelling gedaan en zeer tevreden over de service en de snelle levering. Nog niet alle smaakjes van Titadamp die ik besteld had kunnen proeven, maar diegene die ik wel al heb getest zijn alvast geslaagd!

@nj@Le dimanche 17 juin 2018, 16:17

Super webshop! Alles mooi op tijd geleverd en vooral de Hubbalicious liquid van Titadamp is heerlijk!!

RenéLe mercredi 13 juin 2018, 16:27

Een online shop met een mooi assortiment met soms zelden in Nederland te verkrijgen high-end vape producten en zeer schappelijke prijzen.

Ik ben dus erg tevreden met mijn heel voordelige aanschaf, de Wismec Inde Duo RDA.

Dennis de BoerLe mardi 12 juin 2018, 20:02

Eerste bestelling gedaan en supersnel geleverd, gekregen wat ik besteld had

JVLe lundi 11 juin 2018, 13:09

Geweldige service en zeer snelle levering naar België! Doe zo verder Bruce!

YorrickLe vendredi 8 juin 2018, 22:32

Heb alles snel gekregen en als je een vraag hebt beantwoorden ze je snel en op een begrijpelijke manier. En als je voor iets je meer centen besteld krijg je misschien een leuk cadeautje erbij ;)

Bert VisscherLe vendredi 8 juin 2018, 15:03

Afgelopen week voor het eerst hier wat besteld. (De Asmodus minikin V2)
Je wordt via de mail op de hoogte gehouden over de status van de bestelling. Hoewel het niet "vandaag besteld, morgen in huis" is. Vind ik het binnen 48 uur toch snel genoeg. En het extraatje in de vorm van een heerlijke shake 'n vape kan ik ook zeer waarderen. Deze zal ik in de toekomst vaker bestellen.

Richard VisserLe mercredi 6 juin 2018, 20:23

Bij Bruce ken je altijd voor alles terecht, de service is top! Kan absoluut iedere vaper aanraden om hier de aankopen te doen. Een betrouwbare verkoper met een eerlijke prijs!

Dirk ZwartenbolLe mercredi 6 juin 2018, 13:48

Nog steeds een zeer tevreden vaper,en dat na bijna 60 jaar
Zware shag,heb lang moeten zoeken maar bij Titadamp een goede vervanger kunnen vinden : de Nelle liquid die ook nog eens lekker dampt en het "rook" gevoel en smaak geeft van zware shag ook qua service niets dan lof !

AndregoLe lundi 4 juin 2018, 17:30

Bake off en Merengue besteld. Was snel binnen. Maar ik vind de smaken wat flauw mogen van mij iets meer aanwezig zijn. Ik laat ze nog een paar dagen staan misschien dat er nog wat veranderd na wat langer steepen.

Gerrit boonLe mercredi 30 mai 2018, 13:36

Service is op en top kan iedereen aanbevelen hier een besteling te doen goede liquid top top top

RobLe mardi 29 mai 2018, 16:41

Eerste bestelling super snel binnen

G.de PeeLe mardi 22 mai 2018, 21:39

hèhè, dát is niet handig van mij. Alsnog de eerlijk verdiende 5 STERREN.

G.de PeeLe mardi 22 mai 2018, 21:35

Alweer ruim 6 weken verder, en nog steeds volledig rookvrij. De Nelle liquid is echt super. Inmiddels sinds een paar weken van 12mg. naar 9mg. gegaan. Ook de service is heel goed, en snel. Titadamp... nog steeds BEDANKT!!!

robLe mardi 22 mai 2018, 20:24

top shop...als er al iets fout gaat wordt het onmiddellijk.(voor nix) rechtgezet...en zo hoort het....toppie

JorisLe mercredi 16 mai 2018, 13:17

Snelle levering,degelijke producten. Bij vragen:onmiddellijk antwoord. Kortom top shop
Tot volgende keer titadamp

MariusLe mardi 15 mai 2018, 23:36

Prima shop snel binnen ik bestel volgende keer weer hier

SteefLe mardi 15 mai 2018, 13:32

Eigen merk (bake off) besteld. Heerlijk! Snel geleverd en dat voor een fijne prijs. Aanrader

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories