EasyWebshop

Kleur per meter

Kleur per meterNote de satisfaction: 5/5
95 votes, 123 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Opvallend creatief!

www.kleurpermeter.be

Kleur per meter
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseNéerlandais, Euro

Avis

123 avis ont été trouvés.

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - Page suivante - Dernière page

LeenLe jeudi 25 août 2016, 15:23

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Snelle levering en prima producten. Een tevreden klant!

LindaLe vendredi 19 août 2016, 18:01

Supersnel geleverd en nog een leuk extraatje erbij. Topservice!

valLe samedi 30 juillet 2016, 13:39

Leuk extraatje zat erbij.snelle levering na de verlofperiode.

nataschaLe samedi 23 juillet 2016, 22:22

Tot op heden niks aangekregen ik had gratis patroon aangevraagd

cathyLe jeudi 21 juillet 2016, 17:57

Superservice.. leuk extraatje..

Anne Marie DhoogheLe lundi 27 juin 2016, 9:51

€75 BETAALD!!!!! Niet tevreden. De rode stoffen komt zo uit grootmoeders linnenkast. Ik wilde Geen vintage en zeker Geen rood. Van een verrassing gesproken. Wat moet ik hiermee?

Kleur per meterLe samedi 2 juillet 2016, 13:44

Beste,

U bestelde een verrassingspakket en gaf enkele voorkeuren door... 60+, vrouwen, alle kleuren, tricot, retro, fleece,... en ik maakte u een verrassingspakketje. Ik ga er ook een beetje van uit dat als iemand een verrassingspakket besteld, dat deze ook weet welke stoffen wij in ons gamma hebben. En aangezien wij enkel kindertricots hebben, was het dus niet zo eenvoudig om een pakketje samen te stellen vanuit de opties die u gaf, maar wij doen steeds ons best. Uiteraard kan het bij verrassingspakketten gebeuren dat het pakket niet naar wens is. U hebt dan altijd de keuze om deze stoffen terug te zenden. U hebt ons hiervoor gemaild, wij mailden u terug met de opties, maar ontvingen tot op vandaag nog geen reactie op deze mail...

SarahhLe mardi 21 juin 2016, 15:44

Heel tevreden! Snelle levering, mooie stofjes, leuk extraatje... tip top!!

SarahLe lundi 23 mai 2016, 16:41

Prima service, vlotte verzending, mooi materiaal!

ingeLe vendredi 6 mai 2016, 16:39

Fijne communicatie bij ontbrekende stof in de webshop. Mooi verpakt, leuk cadeautje. Hier ga ik zeker nog bestellen!!!

Tina .Le lundi 2 mai 2016, 12:45

Zeer snel verzonden . Stevig en veilig ingepakt . Zeer leuk cadeautje .

JosienLe lundi 25 avril 2016, 10:54

Ik heb al meerdere bestellingen geplaatst bij Kleur per Meter. Ook nu ben ik weer heel tevreden over hun snelle en correcte service.

JokeLe vendredi 15 avril 2016, 12:14

Ik ben zeer tevreden van mijn pakje! Er zat een tof extraatje bij, dat zeker zal gebruikt worden en helemaal aansloot bij wat ik mooi vind! Ik bestel zeker nog!

Tinne VanderbeurenLe mercredi 13 avril 2016, 20:25

Tevreden over bestelling en heel blij met het cadeautje! Alleen jammer dat het 1 week duurde eer m'n pakje werd verstuurd.

TinnekeLe jeudi 24 mars 2016, 12:01

Snelle, vriendelijke service. Koop zeker nog eens!

christineLe jeudi 17 mars 2016, 13:53

Tevreden over de bestelling en leuk cadeautje! Maar.. het duurde 6 dagen voordat mijn bestelling binnen was. Dat is niet vlot

de rotsLe samedi 27 février 2016, 13:18

snelle levering, goed verpakt, beleefd mailcontact
tevreden !

maggyLe vendredi 26 février 2016, 9:01

heel tevreden, alles is super vlug afgehandeld

renskeLe mardi 23 février 2016, 19:31

Super tevreden van alles ik had ook een verrassingpakket bijgenomen en wauw toppie helemaal wat ik gehoopt had.
Voor herhaling vatbaar!

LoeLe mardi 2 février 2016, 20:16

Geen problemen ondervonden. Zal zeker nog eens bestellen. Nog eens bedankt voor het leuke kadootje. Dank u

ShannaLe lundi 25 janvier 2016, 14:24

Leuk verrassingspakketje! Aangenaam om er een cadeautje bij te krijgen! Bedankt!

TessaLe jeudi 21 janvier 2016, 18:35

Heel tevreden! Leuk cadeautje erbij en heel snelle levering! Ik ga zeker nog eens bestellen.

Nicky De SmedtLe vendredi 15 janvier 2016, 13:30

Heel snelle levering en leuk dat er een verrassingspakketje bijzit ter compensatie van de verzendkosten.

LiesLe mercredi 13 janvier 2016, 17:09

Heel tevreden, vlotte service.

DeniseLe lundi 11 janvier 2016, 13:15

Heel erg tevreden over de bestelling. Ik kreeg zelfs een leuk extra cadeautje erbij!

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - Page suivante - Dernière page

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories