EasyWebshop

Bodemprijzen

BodemprijzenNote de satisfaction: 5/5
73 votes, 87 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Bouwen en Verbouwen aan de laagste prijs

/www.bodemprijzen.be

Bodemprijzen
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseNéerlandais, Euro

Avis

87 avis ont été trouvés.

WillyLe jeudi 5 octobre 2017, 22:05

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Correcte en snelle levering.

DirkLe dimanche 17 septembre 2017, 20:25

Snelle en correcte levering, scherpe prijzen.

MissiaenLe lundi 11 septembre 2017, 11:48

Zeer tevreden snelle afhandeling en de Emarkt goedkoopste op de markt voor dit artikel

stefanLe dimanche 10 septembre 2017, 19:40

snelle en correcte levering met scherpe prijzen

JefLe vendredi 25 août 2017, 13:33

snelle levering, goede prijs.tevreden.wanneer nog iets nodig terug daar bestellen.

Johan TLe jeudi 17 août 2017, 17:43

sterretjes vergeten ....

Johan TLe jeudi 17 août 2017, 17:41

Correcte snelle en prima afhandeling, dank je wel

LKLe vendredi 11 août 2017, 15:45

100% tevreden over de service

JanLe vendredi 21 juillet 2017, 8:28

Snelle levering, scherpe prijs. Toppertje!!

KristofLe samedi 8 juillet 2017, 7:22

Zeer snel geleverd . Zeer tevreden zal zeker nog aan kopen doe bij bodemprijzen echt 10/10 op alle vlak

LucLe mardi 6 juin 2017, 12:10

We zijn zeer tevreden over de correcte levering en prijs/kwaliteit van de levering. Nogmaals bedankt.

BoLe mercredi 31 mai 2017, 12:31

Supertevreden! Scherpe prijzen, snelle levering

Christ BLe samedi 27 mai 2017, 13:11

Al enkele malen iets besteld bij jullie. Telkens super tevreden over zowel kwaliteit als levering !!!

PieterLe mercredi 10 mai 2017, 15:30

Laagste prijs die ik voor mijn vervangfilters kon vinden, gratis geleverd en moest er niet eens voor thuis zijn! Werden mooi afgeleverd op de afgesproken plaats! Volgende keer bestel ik hier beslist weer!

MichaelLe mardi 18 avril 2017, 23:10

Pro's :
- Scherpe prijzen
- makkelijke webshop
- gratis verzending
- Ik werd gebeld door de pakketdienst dat er niemand thuis was en met de vraag hoe hij het pakket vervolgens best kon afleveren.

Con's :
- Geen opvolging van de verzending.
Een tip; DHL (en ook andere pakjesbedrijven) bieden een goedkope pakketservice aan met track & trace.
- Nog wat meer artikelen in de webshop zou leuk zijn.

Van Wanzeele WernerLe jeudi 23 mars 2017, 19:50

Zeer scherpe prijzen.
Snelle levering (wel spijtig dat je ze niet kan opvolgen).

Ik kom zeker nog terug!

MichaelLe dimanche 5 mars 2017, 11:36

Zonder problemen binnen de week besteld en geleverd aan een bodemprijs. dank u wel daarvoor.
Omdat ik niet thuis was bij levering hebben de buren het pakje ontvangen.

LineLe jeudi 2 mars 2017, 12:18

Ik bestelde 2 weken geleden en heb nog steeds niets ontvangen!

LiyaLe dimanche 19 février 2017, 15:37

Goede prijzen, levering is perfect.
Aanrader.

PatrickLe mercredi 1 février 2017, 17:41

Materialen en zending in perfecte staat,kan niet beter.Echte aanrader.

AxelLe jeudi 26 janvier 2017, 19:26

Slechts de helft van mijn bestelling werd geleverd. Wat ik dringend nodig had is er natuurlijk niet bij. Pfff.

Christ B.Le jeudi 5 janvier 2017, 19:22

Vliegensvlugge service en scherpe prijzen !!!

Steven SchellensLe dimanche 18 décembre 2016, 19:45

Snelle en correcte levering, scherpe prijzen.

KeirsbilckLe jeudi 15 décembre 2016, 13:13

Vlotte service

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories