EasyWebshop

Zebrazonderstrepen

ZebrazonderstrepenNote de satisfaction: 5/5
12 votes, 13 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

De kleren maken het kind

www.zebrazonderstrepen.com

Zebrazonderstrepen
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseAnglais, Néerlandais, Euro

Avis

13 avis ont été trouvés.

PatriciaLe mercredi 6 juillet 2016, 13:18

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Vlot te bestellen en nog vlotter geleverde leuke kleertjes!
Een tevreden klant erbij!

EvaLe mardi 8 mars 2016, 10:21

Heel toevallig deze leuke webwinkel ontdekt. Correcte en vlotte communicatie over bestelling. En wat een leuke kleertjes! Ik ga er niet alleen mijn kinderen gelukkig mee maken denk ik :-).

ZebrazonderstrepenLe mercredi 9 mars 2016, 6:10

Oh Bedankt Eva! Blij dat alles goed is toegekomen en jullie tevreden zijn!

CharlotteLe dimanche 17 janvier 2016, 20:04

Snelle en correcte levering. Prima in orde! Top...

MarijkeLe dimanche 10 janvier 2016, 13:21

Prima in orde en vooral héél mooi! Heel snelle levering en goede opvolging.

StefanieLe mardi 24 novembre 2015, 13:49

Zeer tevreden. Snelle levering. Mooi pakketje. Aanrader

ElkeLe vendredi 28 août 2015, 17:09

Zeer tevreden over de snelle en correcte afhandeling! Aanrader!

IneLe lundi 10 août 2015, 14:37

Toffe, originele collectie. Ook leuke solden-koopjes!
Bestellen lukt vlot via de website. Snelle levering.
Wij zijn fan!!

SaarLe mercredi 5 août 2015, 8:47

Goede aanbiedingen op leuke kleertjes! De navigatie en zoekfunctie op de website kan beter. De verzendkosten vond ik hoog. In Nederland kunnen kleine kleertjes gewoon in een envelop als brievenbuspost verzonden worden. Toch 4 sterren van een tevreden klant.

Stefanie Van LooyLe lundi 3 août 2015, 18:26

Heel snelle levering, super solden op nog ongelooflijk mooie stuks... Een webshop dat zeker in mijn toplist staat om iedere keer naar nieuwe dingetjes te zoeken!

anneliesLe jeudi 30 juillet 2015, 14:13

Pakketje nog niet gaan ophalen bij Kiala, maar de service is erg snel en vriendelijk :-)
En tijdens de solden zijn de kortingen écht de moeite! Ik kom terug.

op technisch vlak kan de webshop voor mij iets efficiënter: ik heb niet meteen gevonden hoe ik de maat (of maten) ingeef en zoek nu heel ruim in categorie 2-5.

ZebrazonderstrepenLe jeudi 30 juillet 2015, 15:16

Dankjewel Annelies voor je feedback. Ik ga zeker aan de slag ermee om de shop nog verder te optimaliseren!

SanneLe lundi 27 juillet 2015, 9:48

Een snelle levering, mooi broekje van Moi! Leuk dat Zebrazonderstrepen dit merk verkoopt!

ZebrazonderstrepenLe jeudi 30 juillet 2015, 15:16

Dank je wel!

Charlotte Van LanckerLe dimanche 31 mai 2015, 12:46

Zeer correcte en vlotte service / levering.
Kleertjes waren ook super!

Laura DIELSLe mercredi 20 mai 2015, 15:07

Tevreden van de werking bij ZZB.
Correcte en tijdige levering

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories