EasyWebshop

AquaClaire

AquaClaireNote de satisfaction: 5/5
80 votes, 83 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Zodat u trots op uw hobby kan zijn.

/www.aquaclaire.be

AquaClaire
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseAllemand, Anglais, Français, Néerlandais, Turc, Euro

Avis

83 avis ont été trouvés.

Franky en DeborahLe mardi 10 octobre 2017, 15:16

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Vissen geleverd, alles zeer goed in orde. Vriendelijk onthaald geweest. Zeker aan te raden.

Tot de volgende x garnalen bakje is nog aan het indraaien : ) nog eens bedankt voor de goede tips en hulp!

WoutLe vendredi 6 octobre 2017, 8:14

Alles doet het uitstekend, zeer goede service! Vriendelijke mensen ook bij het leveren.
Tot de volgende.

Vic

CelineLe lundi 2 octobre 2017, 22:05

Na 2 maanden gewacht te hebben op garnalen die ik besteld had stuurt ze me totaal wat ik niet besteld had. ZEER KLANTONVRIENDELIJK het zijn bedriegers en geven de klant de schuld.

AquaClaireLe mardi 3 octobre 2017, 9:01

Hallo Celine,

Het lijkt ons zeer eerlijk dat wij even jou ervaring uit de doeken doen, vooral ook als de klant totaal geen ervaring heeft met wat hij aankoopt of ervaring heeft in het houden van vissen. Wij houden uiteraard een klantenfiche bij van al onze klanten, en ook die van jullie. Jij hebt de juiste garnalen gekregen die jij besteld hebt, ook is er totaal niets gebeurd wat niet kan gebeuren, het staat op onze website dat als een dier uitverkocht is bij onze leverancier het tot 2 maand KAN duren, en jij hebt jou bestelling netjes afgeleverd gekregen, u verteld ons dat wij u onvriendelijk behandeld hebben, wij hebben van u een zeer scheldende mail gekregen dat wij u foute garnalen geleverd hadden,maar in dezelfde mail geeft u zelf toe dat het de juiste waren met de Ned. benamingen,wat jammer dat u niet tevreden was, helaas kunnen wij daar niets aan veranderen, jammer dat u ons hiervan wil beschuldigingen, onvriendelijk ik vermoed dat u de situatie met opzet omkeerde. Zie mails!

LudovicLe samedi 30 septembre 2017, 8:19

Zeer mooie kwaliteit zoutwatervissen, zeer tevreden.

Ik ga zeker nog bestellen. Goede en vlotte service.

Ludovic

ClementLe samedi 26 août 2017, 16:30

Excellent service! Qualité supérieure.

Merci pour le beau poisson.

ClementLe samedi 26 août 2017, 16:30

Excellent service! Qualité supérieure.

Merci pour le beau poisson.

Un gros plume!!

Els en Jean VDMLe mercredi 23 août 2017, 10:45

Hoi Claire en team

Even laten weten, zeewater is geleverd en zeer zeer zeer tevreden!!! Zet ons maar zeker bij op de vaste lijst!! Super Service Toppie. : )

Victor en LouisaLe jeudi 3 août 2017, 15:30

Hallo Claire

Het zeewater is net bij ons geleverd 1000 liter super service! Heel vriendelijk persoon. En snelle levering alles uitstekend! Tot de volgende x. Je mag mij al zeker op de lijst zetten. Groetjes Victor

AlfonsLe mardi 1 août 2017, 19:32

Ik kan enkel maar zeggen, 100% tevreden!! super service! Tot binnenkort.

Evelien L.Le lundi 3 juillet 2017, 18:35

Zeewater geleverd aan huis, zeer tevreden! Mooie service, vriendelijke mensen.

Tot de volgende levering. Evelien uit Brugge : )

Martine en RobertLe jeudi 22 juin 2017, 13:53

Koi's zijn prachtig en doen het uitstekend!

Marine-fish freakLe lundi 19 juin 2017, 18:46

Vers Zeewater is geleverd, alles zeer goed en vlot verlopen, zeer aangename samenwerking! Ik ben blij dat ik bij jullie terecht gekomen ben, eerst leverde iemand anders het bij ons maar ben zeer tevreden dat jullie dit nu voor ons kunnen doen! Zeker een klant bij! Aanrader voor iedereen om natuurlijk zeewater bij AquaClaire te laten leveren! Ik raad jullie overal aan : ) ben echt tevreden! Volgende datum is al 1000 liter gereserveerd voila!

Benjamin en UlriekeLe jeudi 8 juin 2017, 7:50

Alles zeer goed verlopen, vissen zijn gewoon prachtig en doen het uitstekend. Mijn vijver ziet er geweldig uit. Iedereen is hem al komen bewonderen. Dank voor de goede service en de prachtige vissen! Ik raad jullie overal aan.

Benjamin en Ulrieke

Fam. De MulderLe mardi 30 mai 2017, 18:53

Wij zijn zeer tevreden! Prachtige service en heel vriendelijk. Vissen dik OK!

Tot volgende x.

Ps mijn dochter gaat jullie nog mailen ze wil ook nog vissen kopen bij jullie.

LoîcLe lundi 15 mai 2017, 13:35

Alles snel en goed geleverd. Heel goede en vriendelijke service! Tot volgende keer.

ErdemLe mardi 9 mai 2017, 13:41

Vissen zijn geleverd, heel mooie. Heel goede service tot volgende keer.

Maddy en LucienLe vendredi 5 mai 2017, 21:03

Tip Top niets aan toe te voegen!

De LaatLe mercredi 12 avril 2017, 13:00

Vissen doen het nog steeds uitstekend, zijn prachtig op kleur en zeer gezond. Heb al kweek gehad. Super tevreden en uitstekende service tot aan de deur.

Onze dank
Familie De Laat

GulsenLe samedi 8 avril 2017, 12:47

Heel mooie vissen, allemaal heel vriendelijk en goed service.

Gulsen

StephaneLe vendredi 31 mars 2017, 11:51

Alles tip top in orde, vissen doen het uitstekend, mooi van kleur ook. Een zeer goede service en vriendelijke mensen stuk voor stuk.

TomLe vendredi 17 mars 2017, 14:47

Mijn Axolotl doen het heel goed, eten goed en ik heb ze nu al een tijdje echt heel tevreden over. Ook de juiste uitleg gekregen heel vriendelijke mensen bij AquaClaire.

CarolienLe jeudi 9 mars 2017, 8:40

Hallo Claire,

Mijn visjes doen het super goed, we zijn nu al een hele tijd verder en ze doen het allen super! Toppie

Groetjes
Carolien en Steven

HamdenLe vendredi 3 mars 2017, 10:44

Heel tevreden

FrederickLe jeudi 2 mars 2017, 15:12

Cichliden TOP doen het uitstekend kleuren zijn ook prachtig. Weer een mooie voorraad aan kunnen vullen in mijn aquarium. Voeding echt een verschil ook bij mijn andere cichliden meteen verschil gemerkt. Zeer goede service. Klant bij!

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories