EasyWebshop

food4pets.be

food4pets.beNote de satisfaction: 5/5
1748 votes, 2141 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

graanvrij dierenvoeding: online,goedkoop, all-in prijzen

www.food4pets.be

food4pets.be
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseDanois, Allemand, Grecque, Anglais, Espagnol, Finnois, Français, Italien, Néerlandais, Norvège, Polonais, Portugais, Roumain, Russe, Suédois, Turc, Euro

Avis

2141 avis ont été trouvés.

Première page - Page précédente - ··· - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - ··· - Page suivante - Dernière page

J.V.Le mercredi 16 septembre 2015, 18:50

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Zoals altijd perfect!!!!!!!

MarcLe mercredi 16 septembre 2015, 0:07

Mijn vaste leverancier voor Acana Chicken and Burbank hondenvoer. Ontzettend snelle levering; altijd de eerstvolgende dag. Dit is de meest ideale webshop die er is....hart voor klanten, zeer snelle levering, eerlijke prijzen, makkelijke webshop en bestel peocessen, en bovenal......super goed voer!!! Dankjewel Mathieu voor WEER een perfecte levering!!! Keep on the good work!!!!!

ivaLe mardi 15 septembre 2015, 18:03

zoals altijd snelle levering en een geweldige service. wolfsblut brokken besteld, topproduct. bedankt :-)

TheaLe mardi 15 septembre 2015, 10:59

Vriendelijke mensen achter het bedrijf, inloggen lukte niet meteen, maar alle hulp!
Geweldig, onze golden staat nu niet met lange tanden te eten, maar is dolenthousiast als ik haar bak vul en ik hoef haar zeker niet aan te sporen om te gaan eten.
Bezorging uitstekend en ik hoef nu niet met zware zakken te gaan sjouwen!

Wijnie Knockaert-GraaflandLe lundi 14 septembre 2015, 21:24

Ook deze keer ben ik weer super tevreden.
Wat een snelle levering! Ik sta elke keer weer versteld. Uiteraard blijf ik terug komen. Geen twijfel mogelijk.

SennaLe lundi 14 septembre 2015, 21:20

Zoals altijd snelle en correcte levering en voor een goede prijs! En altijd bereid om advies te geven. Top!

SandraLe lundi 14 septembre 2015, 19:13

Perfecte service en uitstekende kwaliteit. Mijn hond heeft prachtige vacht en is in topconditie !

IsabelLe dimanche 13 septembre 2015, 13:49

Bestellen en volgende dag geleverd. Kortom super service en de enige de Wolfsblut verkoopt!

ishanLe dimanche 13 septembre 2015, 13:22

3 stoorten besteld. Ziwipeak, wolfsblut en celtic connection. Het voer is voor een kraai en kauw bestemd waarbij het belangrijk is geen geraffineerde granen te geven en een hoog gedoseerde hoeveelheid eiwitten. Uitstekende producten dus.
Op ziwipeak zijn ze verzot, heerlijke platte stukjes vlees die ze uiteen kunnen trekken. Een aanrader voor mensen die kraaiachtigen houden en er niet van houden om kuikens en muizen te voeren. Celtic connection is net iets te groot van formaat, maar ga hier ongetwijfeld een hondje gelukkig mee maken.
Een uitstekende snelle en vriendelijke service, waar ik met vertrouwen nog ga bestellen.

KoenLe samedi 12 septembre 2015, 21:54

Perfecte service en levering!
Bedankt.

PatLe samedi 12 septembre 2015, 14:44

Zoals steeds een zeer snelle levering en kwalitatief, hoogstaand voedsel.

ChristophLe vendredi 11 septembre 2015, 16:28

Zeer tevreden!!! Service gewoon TOP!

SilkeLe vendredi 11 septembre 2015, 13:34

Laatste levering verbrak alle snelheidsrecords! 2h na bestellen aan huis geleverd!
Service zoals steeds, onnavolgbaar!

EllyLe jeudi 10 septembre 2015, 13:16

Zeer tevreden!!! Bestellen heel graag zeer goede service gewoon TOP!

HannieLe jeudi 10 septembre 2015, 9:15

De vacht van onze hond was heel erg dof en heel erg stug. Op advies van de fokker zijn we Wolfsblut Alaska Salmon gaan geven. Het resultaat is verbluffend. Na vier weken was zijn vacht al opgeknapt. Hij glanst weer en hij voelt ook weer heerlijk zacht. Daarbij komt ook nog eens dat hij het heerlijke brokken vindt. Wat willen hond en baas nog meer..... De snelle levertijd is ook super

MarjoleinLe jeudi 10 septembre 2015, 8:10

Duidelijke webshop. Opnieuw hele snelle service. Ik had laatst een vraag over voer en die werd ook vlot en met kennis van zaken beantwoord.

Peter PedersenLe mercredi 9 septembre 2015, 15:33

Goede en snelle service. Netjes hoe jullie contact maakt als er iets is met de levering. Bedankt.

GeertLe mardi 8 septembre 2015, 19:25

Prima shop. Ze reageren vlot per mail of telefoon, helpen als iets niet lukt.
De spullen zijn er binnen 1 dag!

Allard AnjaLe mardi 8 septembre 2015, 16:35

Heel snelle levering en heel tevreden over de service. Hondjes tevreden dus baasje ook tevreden.

KarenLe mardi 8 septembre 2015, 8:37

Altijd netjes geleverd.
Eerst eerlijk en handig advies gekregen.
Super snel antwoord gekregen.
Beloftes komen ze netjes na.

Verzending is altijd op tijd.

Wij zijn heel erg tevreden van de producten en service van Food4pets.be !

LucLe lundi 7 septembre 2015, 14:23

Normaal ga ik het voeder zelf afhalen omdat wij vaak op zaterdag naar Hasselt rijden. Maar omdat zij toen die dag niet beschikbaar waren hadden zij zelf voorgesteld om het voeder thuis af te leveren.
Dit is gewoon top. Raad iedereen food4pets aan,is gewoon super.

ReinoutLe dimanche 6 septembre 2015, 19:22

zoals altijd een goede en snelle levering

AliciaLe samedi 5 septembre 2015, 17:41

Hele fijne website, zeer duidelijk. Goede producten, top merken, maar hiermee wel de wat duurdere brok soorten. Super snelle levering. Goede opties voor betaling. Mijn hond heeft een allergie en met Wulfsblut kon ik met hun proefverpakking uitproberen of hij er goed op reageerde. Mijn hond deed het niet goed op Wide Plain maar wel op Cold River en met een proefverpakking was het gewoon super fijn dit te kunnen uittesten. Na vergelijking op andere sites die Wulfsblut verkopen, zitten zij echt goed in prijs zeker gezien ze 5% korting geven bij een bestelling boven de 100. Ik raad deze site zeker aan andere aan. Zeer tevreden. Hartelijk dank!

TinekeLe samedi 5 septembre 2015, 17:18

Zoals altijd weer de beste service en snelste levering!!!! Ik bestel hier al jaren!

Première page - Page précédente - ··· - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - ··· - Page suivante - Dernière page

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories