EasyWebshop

Asian Import

Asian ImportNote de satisfaction: 5/5
31 votes, 42 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Klein en groothandel polyester beelden en decoratie

www.asianimport.be

Asian Import
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseAnglais, Français, Néerlandais, Euro

Avis

42 avis ont été trouvés.

Marie-France et André de courrières FranceLe dimanche 28 août 2016, 16:06

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

vous avez tout les trois sauver notre chien de la mort,et vous nous aidez beaucoup pour déménager,nous ne pourront jamais vous oublier de notre vie que dieu vous protège,ceci vient du font du coeur

Marie-France et André de courrières FranceLe dimanche 28 août 2016, 16:05

vous avez tout les trois sauver notre chien de la mort,et vous nous aidez beaucoup pour déménager,nous ne pourront jamais vous oublier de notre vie que dieu vous protège,ceci vient du font du coeur

BrigitteLe mardi 23 août 2016, 22:22

De bestelling kwam erg snel aan. De vlaggetjes zijn wel 24 cm breed, maar slechts een 10 cm hoog. Ik dacht dat ze 24 op 24 waren.
Ik moet ze nog wel ophangen.

Ryckaert EtienneLe vendredi 19 août 2016, 13:24

voor de eerste maal product gekocht

Grietens MireilleLe lundi 8 août 2016, 7:52

Mijn pakje was heel snel geleverd. Bedankt voor de super service.

ila jansenLe jeudi 28 juillet 2016, 20:54

super snelle levering en heel tevreden over geleverde producten.zal zeker vaker een aankoop doen!!!!

sabineLe vendredi 1 juillet 2016, 15:56

Heel vlotte levering.mooie producten. Ben blij deze winkel op Internet ontdekt te hebben.
Bedankt voor het boekje! HET ZAL MIJ HELPEN BIJ MIJN ZOEKTOCHT!

chrisLe vendredi 10 juin 2016, 14:19

vlotte communicatie, snelle levering, goed ingepakt, goederen zoals voorgesteld op de website, ik ben tevreden, ken ook de winkel en ook daar zeer tevreden over ! ik kom terug !

RogerLe samedi 4 juin 2016, 11:33

Super tevreden ! Snelle Levering ! Vriendelijke mensen !

Asian ImportLe samedi 4 juin 2016, 12:35

Bedankt voor uw feedback

Dominique vLe vendredi 3 juin 2016, 14:00

WoW super bediening alles goed ontvangen en zo super vlug amai ik raad jullie deze winkel aan i love Asian import

chrisLe vendredi 20 mai 2016, 13:12

vlotte communicatie, snelle levering, goed ingepakt, goederen zoals voorgesteld op de website, ik ben tevreden, ken ook de winkel en ook daar zeer tevreden over ! ik kom terug !

Katarzyna dehaenLe jeudi 19 mai 2016, 16:23

Ik ben zeer tevrijden

magdaLe mercredi 4 mai 2016, 17:12

alles was ok,snel geleverd,wat besteld was ook goed ontvangen en verzorgd verpakt,communicatie en opvolging zoals het hoort.Heel tevrede klante . Zeker geinteresseerde klant voor verdere aankopen.

BraceletLe jeudi 24 mars 2016, 16:58

Zeer tevreden over mijn aankoop. Is zoals beschrevenenvan goede kwaliteit. De levering was zeer snel. Dank u !

Lucien BeckersLe samedi 12 mars 2016, 13:08

Livraison rapide, économique, article de bonne qualité correspondant à la description, je reviendrai!

André vandenberghe et Marie-France de FranceLe mercredi 20 janvier 2016, 18:06

Monsieur Philippe son épouse et son fils son des personnes de très grande qualité et on peut avoir confiance en eux

bartLe vendredi 8 janvier 2016, 22:24

Super top zaak!!!!

DeborahLe dimanche 3 janvier 2016, 15:21

Mooie hangers en snelle levering.
Bedankt:)

DeborahLe dimanche 3 janvier 2016, 15:19

Mooie hangers en snelle levering.
Bedankt:)

Nick HuysmanLe lundi 28 décembre 2015, 13:50

Ik ben niet zo'n fan om online dingen te kopen, maar ik ben zeer tevreden van asian import. Heel snel geleverd, alvast een aanrader voor iedereen die iets wil bestellen. :)

KattyLe samedi 28 novembre 2015, 14:02

Altijd correct en snel geleverd!

els ekeLe jeudi 12 novembre 2015, 13:27

heel content time after time van de aan huis levering !!!

Jean-MarieLe mardi 10 novembre 2015, 22:57

Zelf ben ik niet gewoon te kopen via internet, misschien ben ik wat ouderwets, hihi. Toch heb ik het gedaan. Heb een bestelling geplaatst bij Asian Import en beviel goed.
Eerst was iets misgelopen via de winkelwagen maar is door Asian Import op een heel fijne manier opgelost. Super vlotte levering!!! Ook goed verpakt zodat er geen schade kan zijn... 'k ben super tevreden. Zeker doe ik nog aankopen bij hun.

Bart ReynaertLe jeudi 5 novembre 2015, 22:48

een super winkel voor vele mooie oosterse artikelen en spirituele voorwerpen, en voor alle goede energien moet je bij asian import zijn in wevelgem, een super klein en groothandel met zeer bekwame mensen , een uitmuntende zaak en mensen met het hart op de juiste plaats

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories