EasyWebshop

Jewellicious

JewelliciousNote de satisfaction: 5/5
45 votes, 52 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

www.jewellicious.be

Jewellicious
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseAnglais, Néerlandais, Euro

Avis

52 avis ont été trouvés.

Charlotte BraetLe samedi 4 mars 2017, 17:20

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Top service!

Karo Van DijckLe vendredi 10 février 2017, 16:54

Super,.....top service! Dank voor de mooie sleutelhanger van Miracles!

AnnickLe jeudi 9 février 2017, 20:00

Super service: snel en dik in orde!

VanessaLe jeudi 9 février 2017, 16:18

Super service! Zondag avond besteld, dinsdag reeds geleverd!

MarijkeLe mercredi 8 février 2017, 13:11

Super tevreden! Vóór de aankoop heel goed geholpen en goed geinformeerd - het pakje bij aflevering opendoen is ook één groot feest :-) Mooi zorgvuldig ingepakt met een kaartje, een balpen. Ook achteraf een berichtje gekregen met de vraag of het goed ontvangen was; TOP! Ik heb al een paar keer besteld bij jullie en ik doe het zeker nog!

LizelotLe lundi 6 février 2017, 13:21

Heel tevreden!!!

AnkeLe dimanche 29 janvier 2017, 0:48

Duidelijke website, snelle verzending en zeer vlotte opvolging en communicatie van de bestelling. Ik keer zeker terug!

RitaLe lundi 23 janvier 2017, 23:06

Vlotte service, heel accuraat, vriendelijk

IngeLe lundi 16 janvier 2017, 8:46

Super goede service , snelle levering, en super mooie armbanden!
Heel mooie kwaliteit en heel leuk verpakt, super tevreden!

Els De GraveLe vendredi 13 janvier 2017, 13:14

Mooie juweeltjes, snelle levering en een persoonlijk kaartje erbij! Aanrader!

KellyLe samedi 7 janvier 2017, 16:10

Prachtjuwelen topservice

CindyLe vendredi 6 janvier 2017, 13:18

Gewoon super.

Nikki De BeukelaerLe dimanche 1 janvier 2017, 12:47

Levering was super.
Helaas valt de oorbel steeds uit omdat het slotje net iets te groot is. Eerste keer dat ik dit voorheb met 7bis.

JewelliciousLe lundi 2 janvier 2017, 9:45

Dag Nikki

Bedankt voor jouw feedback!

Ik lees dat het slotje van de oorbel te groot is, maar een slotje kan namelijk nooit te groot zijn. Wat wel kan, is dat je de 2 rondjes van het slotje eens terug opnieuw naar elkaar moet toeduwen zodat de opening voor het staafje terug kleiner wordt. Vaak gebeurd het dat dit tijdens het transport een beetje gewrongen zit waardoor het een beetje uit elkaar geduwd wordt, maar dit kan absoluut opgelost worden.

Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen verderhelpen.

Lieve groetjes

Eveline

VeerleLe vendredi 9 décembre 2016, 9:25

Superblij met kettingen en sjaal van Titto.
Snel geleverd en mooi verpakt. Fijn dat er ook een persoonlijk kaartje bij was.

IneLe mercredi 7 décembre 2016, 10:12

Gewoonweg SUPER!!!

SilkeLe samedi 5 novembre 2016, 13:09

Super tevreden met mijn bestelling! Top service!
Heel leuk om dit pakje open te maken, ruikt megalekker!

Liefs
Silke

Luna PerremansLe vendredi 4 novembre 2016, 17:46

Super service,heel blij met mijn pakjes, mooi verpakt en geparfumeerd. Eigenlijk gewoon perfect!
Ik ben zeker en vast fan!

GreetLe mercredi 12 octobre 2016, 14:18

Ben super tevreden. Mooi en degelijk verpakt en snelle service. Een echte aanrader.

KimLe jeudi 1 septembre 2016, 19:58

Heel tevreden, vlot ontvangen en degelijk verpakt.

HildeLe jeudi 25 août 2016, 14:08

Super service!

Inge BosmansLe mercredi 17 août 2016, 11:00

Perfect verpakt, snel geleverd, alleen kon het kettingetje iets langer, en het hangertje ietsje groter.(Ketting Palmboom 138538 ARG). Maar als het na verloop van tijd niet verkleurt ben ik zeer tevreden.

LindaLe samedi 6 août 2016, 13:12

Snelle levering, juwelen mooi verpakt! Vlotte communicatie via mail. Een echte aanrader !!!

JoëlleLe lundi 1 août 2016, 19:45

Heel tevreden over bestelling en levering. Snel geleverd, netjes verpakt. Ook zeer tevreden over mijn aankoop, foto's komen overeen met de realiteit. Er volgen zeker nog bestellingen.

LisaLe jeudi 28 juillet 2016, 13:25

Gemakkelijke betaling,snelle levering,toen ik het pakketje opendeed kwam er ook een aangenaame geparfumeerde geur uit,nog een toffe boodschap erbij TOP!

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories