EasyWebshop

E's Fashion Closet

E's Fashion ClosetNote de satisfaction: 5/5
20 votes, 24 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Let's shine like a Diamond

/www.esfashioncloset.be

E's Fashion Closet
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseNéerlandais, Euro

Avis

24 avis ont été trouvés.

NathalieLe dimanche 9 avril 2017, 18:23

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Leuke collectie, top prijzen om je keer op keer te verwennen, prima szrvice, absolute aanrader

NathalieLe dimanche 9 avril 2017, 18:23

Leuke collectie, top prijzen om je keer op keer te verwennen, prima service, absolute aanrader

TiffanyLe vendredi 7 avril 2017, 15:47

Al een paar keer bij Els iets gekocht.. Telkens zeer vriendelijk en correct. Altijd leuke, betaalbare spulletjes in huis, voor ieder wat wils!

MaureenLe lundi 13 mars 2017, 14:25

Heb reeds enkele toppertjes aangekocht en alles zit perfect!

LiesLe samedi 18 février 2017, 13:18

Heel mooie kleding die je niet overal vindt. Ook merci voor de eerlijke menig over wat goed staat en wat niet! X

KittyLe vendredi 10 février 2017, 19:09

Super tevreden met mijn aankoop in je webshop.., ga ik nog doen !! Thnx

tania tuyaertsLe jeudi 19 janvier 2017, 19:31

Ben heel blij met de aankoop. alles is vlot verlopen en heel verzorgd.

Julie Van HauwaertLe mercredi 11 janvier 2017, 21:05

Heel blij ivm de koopjes die ik al deed! Prijs / kwaliteit : super! En altijd mee met de laatste trends!

HanneloreLe dimanche 25 décembre 2016, 14:55

Zo blij met de supermooie handtas en mooie kleren ! Woensdag besteld en donderdag al ontvangen, superservice , zeker aan te raden , bedankt E's Fashion

christianeLe mardi 13 décembre 2016, 13:39

Zeer tevreden over de aankoop,alles past perfect...

Kim RowlandLe mercredi 16 novembre 2016, 11:39

Lieve E's fashion, wat wil ik jou super graag bedanken voor de heel erg vlotte service maar vooral voor de heerlijk zittende booties! Ze zijn Werkelijk prachtig! Ik hou je Site nu zeker nog meer in de gaten! Bedankt!! Liefs

MarianneLe jeudi 10 novembre 2016, 13:13

Toppertje

NeleLe dimanche 30 octobre 2016, 17:49

Zeer vlotte service , super mooie kleding. Alles past perfect ! Absoluut de 5 sterren waard ! xxx

christianeLe samedi 29 octobre 2016, 23:54

Mooie trui past perfect, zeer vlugge en correcte afhandeling.

LiesLe jeudi 20 octobre 2016, 19:38

Mooie vest,en vlugge levering past perfect....
heel tevreden .

Veel dank Lies,

TaniaLe mercredi 5 octobre 2016, 16:04

Zeer tevreden over de aangekochte kledij past perfect....vlugge en perfecte levering ,zeer leuke webshop.

Tania P.Le dimanche 4 septembre 2016, 14:29

Goed bezig, het is trouwens heel leuk om bij u thuis de gehele webshop collectie uitgestald te zien en stylingadvies te krijgen. Al veel mooi gerief gekocht. Wie u probeert kapot te maken door valse recensies weet je ondertussen, zoals je zegt laat advokaat zijn werk maar doen en doe vooral zo verder meid ! Ik ben alvast een trouwe klant die heel tevreden is !

E's fashion closetLe samedi 16 juillet 2016, 13:53

Hallo Nan,er was u een mailtje verstuurd dat het iets later verstuurd zou worden, Ondertussen hebt u het reeds enkele dagen mogen ontvangen ;). Geniet er van !

Nan VermeulenLe mardi 12 juillet 2016, 16:42

Ik heb mijn bestelling nog niet mogen ontvangen.... Iets misgelopen? Groetjes

andries heidiLe jeudi 12 mai 2016, 9:49

top toffe en leuke webshop xxx

PatriciaLe jeudi 14 avril 2016, 11:20

Ben zeer tevreden en makelijk schoppen ben fan

Ceurstemont MarianneLe mercredi 13 avril 2016, 13:24

Marianne CeurstemontLe jeudi 10 mars 2016, 11:57

Hmmm ik heb al veel gekocht en ook altijd een super goed advies gekregen en achteraf veel complimentjes.
Ik ben er fan van.
Ik kijk uit naar meer! Top doe zo verder.

LarisaLe samedi 5 mars 2016, 19:10

Ik heb 2 mooie kleedjes,2 paar broeken en heel mooie Liu Jou schoenen gekocht van hier,en ik ben zeer blij van service,en tevreden van kleren xxxx

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories