EasyWebshop

Veerles Creatieve Hoekje

Veerles Creatieve HoekjeNote de satisfaction: 5/5
36 votes, 103 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

www.veerlescreatievehoekje.be

Veerles Creatieve Hoekje
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseAnglais, Français, Néerlandais, Euro

Avis

103 avis ont été trouvés.

Mevr. Carina BielenLe jeudi 8 août 2019, 19:41

Bestelling was volledig in orde bij afhaling.
Nog enkele tips meegekregen ivm kaarten maken aan de hand van de geleerde technieken van de workshop alcohol inkt 2.
Super tevreden naar huis.
Bedankt Veerle

Mevr. Nele Van EeckhoutteLe mercredi 7 août 2019, 19:55

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Terug een zeer goede afhandeling en levering van mijn bestelling. Vlotte communicatie want er was een product niet meer voorradig, werd heel mooi opgelost. Wel jammer dat je niet rechtstreeks kan betalen via de website bij het plaatsen van de bestelling. Daardoor zit er volgens mij wat vertraging op het afhandelen van de bestelling, maar nietemin toch terug een tevreden klant.

Mevr. Ank PisartLe vendredi 2 août 2019, 14:53

Dit is de eerste keer dat ik bij Veerle iets besteld heb. Dit is mij heel goed bevallen.

GroetjesAnk

Mme. Dagmar BarthelLe jeudi 1 août 2019, 8:13

I am very happy with the material I ordered and the service. The price was very good, the material was sent immediately after payment and arrived in a very sturdy package. It could not have been better!

Mevr. Annelies van der SlootLe jeudi 1 août 2019, 6:51

Alles gegaan volgens afspraak. Spulletjes zaten stevig verpakt en zijn ook direct na betaling opgestuurd

Mevr. Cindy LeendersLe samedi 20 juillet 2019, 13:24

Wederom alles dik in orde!

Mevr. Nele Van EeckhoutteLe samedi 20 juillet 2019, 13:13

Zeer verzorgde verzending, verschillende soorten Cardstock gekocht, telkens verwijderbaar klevertje erop met wat het was, heel leuke producten aan redelijke prijzen, uitgebreide Belgische webshop waar je producten vind die elders soms moeilijk te vinden zijn, leuk cadeautje erbij en wat je ermee kan doen, persoonlijke boodschap, persoonlijke aanpak is wel aangenaam

Mme. Laurence LeroyLe samedi 13 juillet 2019, 10:55

Merci, cette commande est à nouveau au top rt reçue très rapidement. merci pour la carte et les petits cadeaux ainsi que pour les echanges de mails pour le paiement.

Mevr. Cindy LeendersLe lundi 8 juillet 2019, 13:39

Wederom de perfecte afhandeling. Je staat opgeslagen in favorieten. Echt top!

Mevr. Cindy LeendersLe vendredi 28 juin 2019, 15:00

Alles prima in orde. Bedankt!

Ms. Rosemarie VandenhoeckLe mercredi 26 juin 2019, 16:10

Bedankt Veerle voor de snelle behandeling en voor het mooi kaartje.

Mevr. Carine VaneyndeLe lundi 24 juin 2019, 20:07

Supper goede service, snelle levering,uitleg bij nieuwe produkten en niet te vergeten een leuke opendeurdag waar we lekker verwend zijn geweest

Mevr. Berlinda CoolLe dimanche 23 juin 2019, 18:23

Super snel geleverd,een aanrader!

Mevr. Christel DecatLe dimanche 23 juin 2019, 15:56

Supertevreden met snelle levering

Mevr. H PostLe dimanche 23 juin 2019, 14:21

Goed verpakt snel geleverd

Mevr. Cathy Van UtterbeeckLe vendredi 21 juin 2019, 16:26

Super service !

Mevr. Helga RoggemanLe jeudi 20 juin 2019, 23:12

Zeer vriendelijk . Alles super uitgelegd . Kreeg onmiddellijk een uitnodiging voor de opendeurdag. Ben daar zeer goed ontvangen. De bestelling stond klaar en was dik in orde . Dank je Veerle voor de goede ontvangst .

Mevr. Ria van AerschotLe lundi 10 juin 2019, 13:40

na de middag besteld en de volgende ochtend al in de bus,super
voor herhaling vatbaar

Mevr. Danny Van der KinderenLe mardi 28 mai 2019, 13:16

Dag Veerle, bedankt voor de snelle levering, ben er blij mee en hoop er vanavond mee aan de slag te kunnen.
Groetjes

Danny

Mevr. Mieke Van BulckLe dimanche 26 mai 2019, 22:35

Heel hartelijk bedankt voor de goede zorgen en bezorging van mijn bestelling.

Mevr. Petra WijnandsLe mardi 21 mai 2019, 13:22

De bestelling was zeer snel geregeld, na de betaling gedaan te hebben was het zo geregeld, twee dagen later had ik mijn bestelling binnen. Netjes verpakt.

Mevr. A HughanLe samedi 11 mai 2019, 13:06

Voor het eerst gezien in Nijkerk. Verkopen diverse produkten die ik nog niet gezien had in Nederland.Dit was mijn 1e bestelling die vlot is afgehandeld. 10 mei lag mijn bestelling in de brievenbus. Hartelijk dank en tot ziens.

Mevr. Ria DeckersLe mercredi 8 mai 2019, 17:45

Correcte en snelle levering . Mooie producten - zeker voor herhaling vatbaar ! Vriendelijke groeten ria

Mevr. Janny KiesLe dimanche 5 mai 2019, 14:26

Voor het eerst een bestelling gedaan.
Communicatie is heel goed en een snelle levering.
Ben blij met mijn bestellingen.
Ga zekers weer wat bestellen.

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories