EasyWebshop

KJEKK & SØT

KJEKK & SØTNote de satisfaction: 5/5
54 votes, 69 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Håndlagde barneklær og stoffer

www.kjekkogsoet.com

KJEKK & SØT
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseAnglais, Norvège, Norwegian krone

Avis

69 avis ont été trouvés.

Aud WeiszLe samedi 7 février 2015, 19:21

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Tusen takk for alle flotte stoffer og hyggelige hilsninger :)

Aud WeiszLe samedi 7 février 2015, 19:20

Tusen takk for alle flotte stoffer og hyggelige hilsninger :)

Aud WeiszLe vendredi 6 février 2015, 13:28

Tusen takk Judith tangen og tilbehør var helt super duper, du er best. ♥

LisbethLe lundi 2 février 2015, 18:03

Utrolig rask service og for noen flott stoffer. Her kommer jeg garantert til å bestille mer.

Line EllingsenLe samedi 31 janvier 2015, 10:59

Fantastisk service! Jeg hadde skrevet 6 meter ved en feiltakelse, og Judith spurte meg via sms om det var riktig. Superrask levering, og uteglemt trådsnelle kom med ekspressfart i egen konvolutt, samtidig med forsendelsen. Også hyggelig med personlig hilsen. Fikk også stoffprøver av andre stoffer jeg kanskje ville like. Beste nettbutikken hittil!

Marta SkjervenLe mercredi 28 janvier 2015, 13:19

Veldig godt fornøyd. Smakfulle varer i nettbutikken. Her kommer jeg til å handle mer

AinaLe samedi 24 janvier 2015, 15:16

Tusen takk for god hjelp og ekstra service, Judith! :)

AnnikaLe mardi 20 janvier 2015, 20:18

Superrask levering og sååå fine stoffer & knapper. Kommer helt sikkert til å bestille mer :)

NicoleLe dimanche 18 janvier 2015, 19:54

Kjempefornøyd, fin oversikt i nettbutikken, rask levering. Alt super og det var nok ikke siste gang jeg handlet hos deg. Takk og vi "sees" igjen :)

SiljeLe mardi 13 janvier 2015, 19:34

Alltid like fornøyd med servicen, og stoffene er som alltid lekre :)

Aud Laila WeiszLe dimanche 4 janvier 2015, 13:53

Kjempefornøyd kjære Judith like fine stoffer denne gang som aller første gang og resten av gangene, klem fra Aud

CecilieLe samedi 27 décembre 2014, 22:15

Superfornøyd med rask ekspedering og e-postmeldinger om når varene er sendt. Gleder meg til å sy :-)

JudithLe vendredi 26 décembre 2014, 12:18

Takk for flott tilbakemelding Señorita Montaña!
Jeg kan ikke se hvor du har havnet (hvilket språk), for hos meg står den på Norsk.
Men mulig det var Nederlandsk, nettbutikkprovideren er i Belgia ;)
Ha en fin Jul videre!
Hilsen Judith (kjekkogsoet.com)

Señorita MontañaLe jeudi 25 décembre 2014, 18:55

Veldig god service, hjelpsom og hyggelig dame! Rask levering! Bare synd at denne tilbakemeldingssida er på et språk jeg ikke forstår...? Håper jeg har skrevet på riktig sted.

MonikaLe dimanche 30 novembre 2014, 22:09

Superfornøyd med service og levering. Kommer garantert til å bestille flere ganger :)

TanjaLe mercredi 26 novembre 2014, 16:16

God service med rask levering og nydelige stoffer

Ann KristinLe jeudi 20 novembre 2014, 14:32

Flotte stoffer, flott nettbutikk og rask ekspedering! Handler igjen :)

Aud WeiszLe dimanche 16 novembre 2014, 17:25

Super service rask levering, nydelige stoffer, alt er helt topp

HildeLe lundi 10 novembre 2014, 21:55

Super service, rask levering, hyggelig hilsen og fine stoffprøver :) Gleder meg til neste handel! :D

UllaLe samedi 8 novembre 2014, 16:25

Flotte stoffer, god service og rask kundebehandling :)

SolstråleLe vendredi 7 novembre 2014, 13:06

Rask og god service.

AnnikenLe jeudi 6 novembre 2014, 13:37

Hurra for deilig myk isoli. Er kjempefornøyd.

Fru EspelandLe mercredi 5 novembre 2014, 21:43

Nydelige stoff, rask levering, hyggelig hilsen og stoffprøver. Helt perfekt! Det er 2.gang vi handler hos "Kjekk og søt", og vi er såååå fornøyd! Her kommer vi garantert til å handle mer :)

veronica larsenLe samedi 1 novembre 2014, 18:32

Fantastisk rask levering samt et fint stoff☺ kjekt med en personlig hilsen og stoffprøver☺ anbefales

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories