EasyWebshop

Bikes and Parts Robert Paul

Bikes and Parts Robert  PaulNote de satisfaction: 5/5
495 votes, 623 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

BIKES AND PARTS ROBERT PAUL FIETSONDERDELEN EN KLEDING AAN VOORDELIGE PRIJZEN

/www.bikesandpartsrobertpaul.be

Bikes and Parts Robert Paul
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseAnglais, Néerlandais, Euro, US dollar, British pound

Avis

623 avis ont été trouvés.

Donnez votre avis

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Page suivante - Dernière page

Pieter TLe dimanche 24 juin 2018, 23:33

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Alles weer dik in orde, nog altijd een super webshop. Goede communicatie. Goed materiaal aan goede prijzen.

Olaf BakkerLe vendredi 22 juin 2018, 19:20

Zeer tevreden snelle levering tegen scherpe prijs

Koen van haverLe vendredi 22 juin 2018, 14:56

Zoals gewoonlijk steeds goede service. Kom altijd terug om materiaal te kopen. Uniek in belgie en Nederland

FlandralcienLe jeudi 21 juin 2018, 17:00

Opnieuw een snelle levering tegen een scherpe prijs. Ik blijf een tevreden klant. Bedankt !!!

FrankieLe mercredi 20 juin 2018, 17:13

Zeer snelle levering prima

HermanLe vendredi 15 juin 2018, 15:42

Goed assortiment, snelle levering naar Nederland. Zeer tevreden.

PeterLe mardi 12 juin 2018, 16:22

Snelle levering! Zeer tevreden. Ik kom zeker terug!

JoostLe lundi 11 juin 2018, 14:15

Wederom een uiterst snelle en zorgvuldige levering.

RonnyLe samedi 9 juin 2018, 18:03

Andermaal een perfecte service... top!

Patrick BelmansLe vendredi 8 juin 2018, 19:30

scherpe prijzen.
correcte afhandeling

Lardaux DavidLe vendredi 8 juin 2018, 14:41

Alles super snel verlopen,goede kwaliteit aan een zeer voordelige prijs.
Materiaal werd op degelijke wijze verpakt en heel snel verzonden.
Ben zeer tevreden over jullie diensten en ga zeker nog gebruik maken van deze webshop.

Kortom perfecte service......

LodeLe jeudi 7 juin 2018, 14:16

Snelle afhandeling. Prima sevice.

roels ericLe lundi 4 juin 2018, 17:37

vriendelijk, gedienstig en een snelle levering

Robin DesmetLe lundi 4 juin 2018, 8:45

Scherpe prijzen en snelle levering! Tevreden klant.

Nico van lanckerLe samedi 2 juin 2018, 13:40

Correcte en snelle afhandeling !!!!

janLe mercredi 30 mai 2018, 13:37

scherpe prijzen.
correcte afhandeling

dimitriLe lundi 28 mai 2018, 13:29

scherpe prijs en steeds ligt het klaar als ik het dezelfde dag bestel

BertLe dimanche 27 mai 2018, 20:59

Erg snel tegen een zeer scherpe prijs!

Olivier D’haeneLe mercredi 23 mai 2018, 16:52

Goeie service en snelle verzending

JonasLe mardi 22 mai 2018, 12:24

prima service.

Tom LLe dimanche 20 mai 2018, 20:40

Topservice!

EdwkooLe dimanche 20 mai 2018, 12:08

Twee Elite bidons 750 ml BMC besteld. Op zich een snelle levering via DPD.
Maar miskoop van het jaar! Deze bidons zijn waardeloos! Slap plastic, een drinktuit die niet vergrendeld in open stand en dus komt er geen drinken uit omdat tuit telkens afsluit!!
Ik vraag me echt af of dit originele Elite bidons zijn!? Het lijkt verdacht veel op namaak, daar is niets mis mee, mits vermeld tijdens aankoop! Kortom teleurstellend!

Bikes and Parts Robert PaulLe dimanche 20 mai 2018, 12:47

Beste, Dit zijn wel degelijke originele elite bidons , ze noemen daarom ook fly omdat ze zo dun zijn en daardoor bijna niets wegen. Kijk maar eens in een andere fietshandel of het niet dezelfde zijn. Het spijt me dat ze voor jou niet voldoen maar hier rijden er toch veel tevreden klanten mee. Je kan deze commentaar misschien eens doormailen naar ELITE ,ik ben benieuwd naar hun reactie. mvg Robert Paul.

Bikes and Parts Robert PaulLe dimanche 20 mai 2018, 15:02

http://www.elite-it.com/en/contacts

geertLe samedi 19 mai 2018, 19:57

Snel super top

WouterLe dimanche 13 mai 2018, 7:45

Zoals elke keer, perfecte service. Deze keer nog eens via de webshop besteld en niet veel later mijn bestelde goederen kunnen gaan ophalen in een postpunt.
Of het nu via de webshop is of ik langsga in de winkel (aanrader trouwens!) , de keuze, de hulp met bijhorende vriendelijkheid én uiteraard de prijzen, zorgen ervoor dat ik steeds wil terug komen.
Merci Robert Paul !!

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - ··· - Page suivante - Dernière page

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories