EasyWebshop

www.kinderhelmen.be

www.kinderhelmen.beNote de satisfaction: 5/5
101 votes, 121 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

love your brain by using it

www.kinderhelmen.be

www.kinderhelmen.be
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseFrançais, Néerlandais, Euro

Avis

121 avis ont été trouvés.

CCLe mardi 12 janvier 2016, 15:14

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Zeer vlotte en correcte samenwerking. Top ! Dinsdagavond gepersonaliseerde helm besteld, donderdag ontvangen ! Dank u !!

StijnLe mardi 29 décembre 2015, 15:47

Bijzonder vlotte afhandeling en snelle levering, zelfs in deze drukke eindejaarsperiode. Uitgebreide keuze en leuk assortiment!

Piet-HeinLe dimanche 27 décembre 2015, 19:08

Hartelijk bedankt voor de zeer goede service, zeer snelle levering en de stoere helm! Ik zal jullie aan iedereen aanraden!

liesbethLe dimanche 27 décembre 2015, 7:15

Bestelling zeer vlot en snelle levering! Kindjes heel tevreden met hun nieuwe coole helmen. Gemakkelijk en meer keuze dan in gewone winkel

JokeLe vendredi 25 décembre 2015, 20:50

Vlotte bestelling,super bediening, snelle levering en coole helmen! Tiptop!!

TinaLe mardi 22 décembre 2015, 18:03

Supertevreden! Vlotte levering en leuk was de verrassing die ook mee in de doos zat! Bedankt!

mammieLe dimanche 20 décembre 2015, 13:06

vlug en perfect geleverd!

KimLe vendredi 18 décembre 2015, 18:20

Snelle levering van een stoere helm!

bertLe mercredi 16 décembre 2015, 21:48

Snelle vlotte levering
...doos wel ernstig beschadigd...

chrisLe mardi 8 décembre 2015, 23:17

vlotte levering. Onze kleinzoon kan nu lekker achter op de fiets

jorisLe lundi 30 novembre 2015, 22:09

zeer positief: eenvoudig te kiezen en zeer snel geleverd. onze zoon is er gek op: zijn eigen naam op zijn zelfgekozen helm

HanneloreLe samedi 21 novembre 2015, 23:22

Vlot besteld, vlot geleverd. Prima service!

DriesLe lundi 16 novembre 2015, 19:55

Super snel! Toplevering!!!

YannickLe mercredi 4 novembre 2015, 13:40

Tevreden van produkt en prijs. Niet tevreden van aflevering. Mij beloofd dat als ik 35 cent zou opleggen voor Bpost ipv. Kiala, dat mijn pakket er zeker op tijd zou zijn. Het is 2 dagen te laat geleverd, zeer jammer.

www.kinderhelmen.beLe mercredi 4 novembre 2015, 13:47

Dag Yannick, Stakingen bij de post hebben wij helaas niet in de hand. We begrijpen echter uw ongenoegen. Normaal gezien leveren wij niet zolang er niet betaald is. Bij u maakten we die uitzondering wel. Jammer dat dit niet geapprecieerd wordt. Prettige dag verder.

BirgitLe samedi 31 octobre 2015, 11:35

Zeer tevreden.
Vrijdag besteld en maandag reeds afgeleverd.
Mijn dochter is zeer blij met haar gepersonaliseerde helm!

KrisLe dimanche 25 octobre 2015, 8:39

Perfecte en vlotte afhandeling via Bpost. Correcte prijzen voor de kinderhelm. Voor herhaling vatbaar.

Iryna IsakLe mardi 13 octobre 2015, 15:28

Ik ben heel tevreden met levering, verpakking en de helm zelf. Daarbij heb ik een fluovestje en een leuk armbandje gekregen. Dat doet zeker veel plezier. Ik ben uiteindelijk blij dat in België krijgt men nu ook extraatjes in hun pakje zoals in Holland. Zeker een aanrader

BarbaraLe dimanche 11 octobre 2015, 19:05

Lang moeten wachten op levering via Kiala.
Bij afhaling in afhaalpunt was de doos erg geschonden en was ze precies al eens open gedaan.
Met helm alles oké maar ook daar was de zak en de folie die errond zat ter bescherming, al stuk.
Gelukkig geen schade aan helm.

www.kinderhelmen.beLe lundi 12 octobre 2015, 11:19

Barbara,
Kunt u aangeven hoe lang u heeft moeten wachten op de levering van Kiala?
Het product werd verzonden daags na uw bestelling.
In welke mate was de doos geschonden (tape doorgesneden ...?) .
Ik meld dit zeker bij Kiala.
Onze excuses voor de vertraging en de mindere levering.
Kinderhelmen.be

PetraLe dimanche 4 octobre 2015, 21:14

Goede en snelle service zoals we gewoon zijn van Kinderhelmen.be. Ook topproduct!

Lara MaertensLe mercredi 2 septembre 2015, 9:03

heel tevreden, zoals het moet.

NeelLe lundi 17 août 2015, 16:30

Leuke, vrolijke helmpjes. Ik bestelde er 3 voor onze dochters. Ze zijn dolblij. Snelle levering. Heell goed.

hansLe samedi 15 août 2015, 11:17

correcte en snelle afhandeling - super mooie helm

AnnabelleLe lundi 10 août 2015, 13:16

Supertevreden!
Mooie en makkelijke helm.
supersnelle service

ChristineLe dimanche 2 août 2015, 22:15

Vriendelijke en correcte communicatie, snelle en stipte levering. Super!!!

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories