EasyWebshop

SlowBeauty Professional

SlowBeauty ProfessionalNote de satisfaction: 5/5
6 votes, 7 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Natural & Organic Skin Care

www.sblwebshop.nl

SlowBeauty Professional
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseNéerlandais, Euro

Avis

7 avis ont été trouvés.

Bianca Gordebeke Your BeautifulLife GennepLe samedi 16 avril 2016, 15:39

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Lieve Mariska. Dankzij jou professionele tips en gun-factor leer ik veel in mijn bedrijf. Ik ben echt heel erg blij met jou goede kwaliteit en prijsverhouding in je producten. Ook wil ik graag kennis maken met de diffuser omdat ik van jou geleerd heb dat de chemische geuren van sommige zeepvormige kaarsen niet past in mijn thema van de winkel. Ik hoop nog op een lange samenwerking. Ik heb zeker vertrouwen in jou om mij en mijn salon te coachen, maar ook mijn persoonlijke uitstraling en kleding te laten aansluiten bij het natuurlijke wat ik zoek in mijn producten en salon.Ook in het zakelijke aspect qua uitstraling. En jou producten zijn daar zeker een groot aandeel in. En gaat nog een groter aandeel worden Dank je wel voor alles wat je voor mij doet. en bedankt dat bestellingen altijd op tijd zijn en de mooie ideeën die je me geeft. Op een mooie samenwerking in de toekomst liefs B1anca

IngridLe lundi 11 avril 2016, 8:09

In contact gekomen met SlowBeauty op de Beauty Beurs in Den Bosch. Leuk gesprekken gehad. Producten besteld via de shop. Keurig uitleg en service en netjes op tijd geleverd!

Karin van der GoeiLe mardi 5 avril 2016, 10:34

Soms verlies je vertrouwen en ga je verder. Inmiddels weer een aantal bestelling bij jullie geplaatst. Blij dat je weer back on track bent Mariska. Ik heb bewondering en respect voor je doorzettingsvermogen. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Heel veel succes met je bedrijf en inmiddels het Slowbeauty team!

Liesbeth BongersLe vendredi 11 septembre 2015, 15:48

Zoooooo blij met BsaB. Salon ruikt overheerlijk. En het leuke is dat ik het nu zelf ook verkoop aan mijn klanten! Hoef er niks voor te doen...de geur van de diffuser doet het werk voor mij :-) :-)

Thx Romaris (Mariska) voor het opnemen van dit TOP Product in jullie assortiment

Mariette BolkampLe lundi 18 mai 2015, 12:49

Dit jaar de keuze gemaakt om over te stappen naar een ander merk wat aansluit bij de wensen van mijn klanten. 100% natuurlijk en wellness dus SpaRitual. Mijn keuze is gevallen op Romaris omdat deze leverancier volledig achter dit merk staat en mij van uitstekende adviezen heeft voorzien. Bedankt!

Monique JanssenLe vendredi 15 mai 2015, 16:39

Bedankt voor de accurate levering en jullie open communicatie.

Met vriendelijke groet,
Mw. M. Janssen

Myrthe Naomi Noorlander - Voet Plus PraktijkLe vendredi 3 avril 2015, 14:14

De bestelling is weer binnen! Leuke, frisse voorjaarskleuren nagellak en weer nagelverzorgende producten die de cliënten weer met mooie, verzorgde teennagels de zomer in brengen. Romaris, bedankt weer voor de goede service & snelle levering en zorg dat aan de bestelling besteed wordt!

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories