EasyWebshop

Plasti Dip Belgie

Plasti Dip BelgieNote de satisfaction: 4/5
101 votes, 125 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Goedkoopste in België! Sprays vanaf €11,50. Originele Plasti Dip Performix USA Verwijderbare coating

www.plasti-dip.be

Plasti Dip Belgie
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseAllemand, Anglais, Français, Néerlandais, Euro

Avis

125 avis ont été trouvés.

g.cLe lundi 12 octobre 2015, 14:19

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

zeer tevreden heb er men velgen mee gedaan zeer mooi

Plasti Dip BelgieLe lundi 19 octobre 2015, 20:52

Bedankt voor de positieve reply. We hebben je foto's ontvangen en zullen deze op facebook posten.

Nauwelaerts BartLe vendredi 9 octobre 2015, 15:01

Zeer snelle levering, heel tevreden van het product!!

Plasti Dip BelgieLe lundi 19 octobre 2015, 20:52

Bedankt voor de positieve reply, veel plezier met je Plasti Dip producten.

michaelLe vendredi 9 octobre 2015, 11:57

heb mijn velgenset voor de wintervelgen na 1 dag ontvangen, top service!

Plasti Dip BelgieLe lundi 19 octobre 2015, 20:51

Bedankt voor de beoordeling!

AlexanderLe jeudi 8 octobre 2015, 21:27

Donderdag bestelt, week erop woensdag binnen.
Levering kan wat sneller en meer mails (Ontvangstbevestiging van het geld en verzendbevestiging). Maar zeker geen slechte zaak! Bieden een top product aan voor een interessante prijs! Veel informatie te vinden omtrent plasti dip op de FAQ topic. Al je vragen zijn beantwoord.

Product 10/10
Levering 6/10
Info 10/10

Ik bestel er zeker nog!

Plasti Dip BelgieLe lundi 19 octobre 2015, 20:51

Beste Alexander,
We proberen al onze bestellingen binnen de 48u te leveren, in 98% van de gevallen gebeurt dit ook wel. Helaas kan hier soms wel eens iets mislopen, onze excuses hiervoor.

Bedankt voor je uitgebreide beoordeling.

FrancoisLe samedi 3 octobre 2015, 16:00

livraison ultra rapide et des prix compétitifs!

Plasti Dip BelgieLe lundi 19 octobre 2015, 20:50

Merci pour vos commentaires.

Paul De Becker(Westerlo)Le jeudi 1 octobre 2015, 1:12

Plasti-Dip mat zwart gekocht na uitvoerige uitleg over het product om de velgen van mijn Smart Roadster te spuiten.Ik heb er tevens mijn hardtop dakpanelen mee gespoten in matzwart.Het product is gemakkelijk in gebruik en het resultaat was verbluffend mooi.De velgen van mijn andere wagen krijgen hiermee zeker ook nog een beurt,nu hoef ik geen andere velgen te kopen wat in prijs een enorm verschil maakt.De mensen zijn zeer vriendelijk en zeker bereid om je de nodige uitleg en tips te geven ivm de verwerking van deze producten.Mooie,nette en overzichtelijke shop.Ik ga er zeker één van de volgende weken nog eens langs voor de volgende aankoop.Bedankt.

Plasti Dip BelgieLe lundi 19 octobre 2015, 20:49

Bedankt voor de positieve reply!

markLe mardi 29 septembre 2015, 17:08

zeer snelle verzending, gisterenmiddag besteld vandaag geleverd!

Bedankt voor de beoordeling Mark!

lorenzoLe lundi 28 septembre 2015, 11:05

vorige week zondag besteld en 8 dagen later nog altijd niets gehad !!

Beste Lorenzo,

Onze excuses voor deze vertraging.
Hopelijk heb je je bestelling reeds ontvangen. We zouden graag de oorzaak van de vertraging willen onderzoeken, kan je ons contacteren op +32 11 60 25 00?

Met vriendelijke groeten,
Plasti Dip België

De vos alainLe dimanche 27 septembre 2015, 19:49

Prima service zondag besteld woensdag geleverd proficiat een van de beste service

Plasti Dip BelgieLe lundi 19 octobre 2015, 20:47

Bedankt voor de beoordeling.

Poiteaux ophelieLe dimanche 27 septembre 2015, 12:37

J'ai passer commande lundi j'ai toujours rien reçu sa dit que ma comender être préparation depuit lundi...

Plasti Dip BelgieLe lundi 19 octobre 2015, 20:47

Bonjour Poiteaux ophelie,

Nous aimerions examiner le retard. Avez-vous déjà reçu votre commande?
S'il vous plaît contactez-nous au +32 11 60 25 00.

Cordialement,
Plasti Dip Belgique

JohnLe lundi 21 septembre 2015, 21:30

Wow! Ultra razend snelle levering! Voor 24h had ik die all ontvangen! Was zeer verbaasd en totaal onder indruk! Een dikke 10/10! Zelf dat is te weinig! Hoed af voor julie mannen !

Plasti Dip BelgieLe lundi 19 octobre 2015, 20:45

Bedankt voor de positieve reply John!

Loi PietroLe dimanche 20 septembre 2015, 17:10

Livraison ultra rapide! Très sérieux, à recommander

Plasti Dip BelgieLe lundi 19 octobre 2015, 20:45

Merci pour vos commentaires Loi.

CharlieLe vendredi 18 septembre 2015, 0:21

Zeer tevreden over de kwaliteit, klantenservice en snelheid! Perfect!

Plasti Dip BelgieLe samedi 19 septembre 2015, 18:33

Bedankt voor de positieve reactie Charlie! Veel plezier met je Plasti Dip producten.

StokkieLe mardi 15 septembre 2015, 20:56

Aangezien het camo groen was en op vele webshops deze niet voorradig waren had ik mijn twijfels of deze ook wel zoals aangegeven op de site wel echt voorradig waren. Dit waren ze inderdaad ook.

Snelle levering, de oldtimer zal content zijn met zen nieuw laagje, thx voor deze. Ik verwacht dat de kwaliteit wel oke zal zijn.

Plasti Dip BelgieLe samedi 19 septembre 2015, 18:33

Bedankt voor de feedback Stokkie. We zijn benieuwd naar je project, je mag steeds foto's doormailen naar info[at]plasti-dip.be.

stefLe vendredi 11 septembre 2015, 17:45

Bestelling gedaan op zaterdagavond en ondanks het weekend toch maandagmorgend geleverd,ik kon meteen aan de slag zeer tevreden over de produkten.

Plasti Dip BelgieLe mardi 15 septembre 2015, 13:03

Bedankt voor je positieve reactie! Veel plezier met je Plasti Dip producten.

MarcLe mardi 8 septembre 2015, 15:37

Toujours satisfait de la communication. Excellent produit et les prix sont attractifs. Livraison très rapide.

Plasti Dip BelgieLe mardi 15 septembre 2015, 13:03

Merci pour vos commentaires Marc.

GuidoLe dimanche 6 septembre 2015, 19:11

Zeer stipte en vlugge levering! Proficiat !!

Plasti Dip BelgieLe mardi 15 septembre 2015, 13:02

Bedankt voor je feedback Guido.

Moret FrédéricLe dimanche 6 septembre 2015, 13:49

Merci pour la rapidité de la commande et de livraison, et j'ai fait un essai sur une voiture qui avait été peinte précédemment à la montana 94 et pas de souci de réactions entre les produits et le plasti dip couvre nickel !!!!!

Plasti Dip BelgieLe mardi 15 septembre 2015, 13:02

Merci pour vos commentaires positifs Frédéric.

TrochLe mardi 1 septembre 2015, 13:29

Donderdag besteld en vrijdag al geleverd SUPER!!! Bedankt voor de service

Plasti Dip BelgieLe mardi 1 septembre 2015, 21:09

Bedankt voor de positieve beoordeling Troch. Veel plezier met je Plasti Dip producten.

Amandine HLe mardi 1 septembre 2015, 13:27

Très chouette site bien expliqué, on trouve facilement ce qu on veut et on reçoit rapidement la marchandise, très satisfaite de ma commande :)

Plasti Dip BelgieLe mardi 1 septembre 2015, 21:10

Merci pour les commentaires positifs Amandine.

KamilLe lundi 31 août 2015, 17:55

Very good shop and good communication I like it :)

Plasti Dip BelgieLe mardi 1 septembre 2015, 21:11

Thank you for the positive feedback Kamil! We are eager to see your first Plasti Dip result.

TomLe dimanche 30 août 2015, 16:30

Snelle levering, vlotte communicatie, meer heb ik niet nodig :-)

Plasti Dip BelgieLe dimanche 30 août 2015, 21:08

Bedankt voor je positieve reactie Tom!

jeanLe lundi 24 août 2015, 16:28

heb vrijdagnamiddag besteld en vandaag al ontvangen.

Bedankt voor je positieve reactie Jean.

maikelLe jeudi 20 août 2015, 18:09

snelle verzending ! en een goede service .

Bedankt voor je positieve reactie Maikel.

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories