EasyWebshop

Prohairclinic webshop

Prohairclinic webshopNote de satisfaction: 4/5
31 votes, 36 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Anti haarverlies middelen die werken

www.haargroeimiddel-webshop.nl

Prohairclinic webshop
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseAllemand, Anglais, Français, Néerlandais, Euro

Avis

36 avis ont été trouvés.

JosLe vendredi 15 juillet 2016, 13:09

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

De dag nadat ik bestelling geplaatst had (300 stuks Keratene) was er een aktie met 20 % korting.
Spijtig dat iemand die al jarenlang dit produkt koopt het niet krijgt omdat ik een dag te vroeg besteld heb.

Prohairclinic webshopLe lundi 12 septembre 2016, 13:50

Beste,
Wij vinden dat natuurlijk spijtig, maar U begrijpt dat wij van onze kant dit niet hadden kunnen voorzien;
Bij een volgende bestelling mag je alvast een extra korting bij ons aanvragen.

KarelLe mercredi 29 juin 2016, 6:16

Eerste keer dat ik online een bestelling heb geplaatst.
2 dagen later al geleverd in Nederland!
Alles netjes en anoniem verpakt, super!

RoeblaLe jeudi 14 avril 2016, 13:12

Eerste keer dat ik dit product ga gebruiken. Heb me ingelezen en gezien de recensies en resultaten de moeite zeker waard. Ik ga na de zomer naar Istanboel voor een haartransplantatie en denk dat dit een goede basis is ter aanvulling. Product is wel prijzig.

By the way: snelle levering en correcte afhandeling!

DavyLe mardi 8 mars 2016, 17:28

Goei product maar best duur.

BasilLe dimanche 10 janvier 2016, 14:54

Fast delivery, nothing damaged.
Heads up for the good service.
B

JLe mardi 29 décembre 2015, 0:47

A ce jour, je n'ai toujours pas reçu ma commande normalement expédiée il y a une semaine.

PAOLOLe lundi 23 novembre 2015, 18:04

everything good

EdwardLe mardi 13 octobre 2015, 16:36

Uitstekende service,
makkelijke betaling via Visa.
zeer zeer snelle levering
alles correct verlopen
een aanrader

KurtLe mardi 23 juin 2015, 9:56

Very well done,
fast delivery free of charge !

Davy SpensLe lundi 8 juin 2015, 17:38

Prohairclinic got some good quality products but overall is it way to expensive for normal people. Its around € 600 / half a year.

But if thats the answer for stopping hairloss, then you choose for it.

PaoloLe mardi 12 mai 2015, 19:47

prezzi competitivi!
spedizioni rapide!
dialogo facile!
non si può che consigliare!

JosLe mardi 5 mai 2015, 13:48

Excellente Service, ben al 2 jaar trouwe klant.
Mijn haaverlies is werkelijk gestopt na ongeveer een jaar gebruik te maken van Keratene pillen.

DaveLe mercredi 22 avril 2015, 17:18

Bonjour, c'est déjà le deuxième produit que j'achète. Je suis conscient qu'il faut l'utiliser minimum 14 mois pour voir des effets. Je reste positif, et continue à acheter le produit Keratene Retard. Si paiement par Paypal, livraison en 2 jours ouvrables, excellent, service rapide et efficace. Merci beaucoup. Dave.

federicoLe dimanche 25 janvier 2015, 19:13

ottimo sito ; merce arrivata in breve tempo. continuerò a fare acquisti .

KlaasLe vendredi 28 novembre 2014, 8:51

Snelle levering, bijzonder professioneel. Revita shampoo is een aanrader voor iedereen!

CarineLe mercredi 22 octobre 2014, 18:06

Ben zeer tevreden, en ook een hele snelle levering

giraud-bit patrickLe samedi 18 octobre 2014, 20:41

aucun probleme produits reçu très rapidement

doris. grootenboer@gmail.comLe vendredi 17 octobre 2014, 16:41

Ik kocht bij u Minoxidil 5% voor betere haargroei. Ik weet nog niet of het middel gaat helpen, maar het is moddervet spul. Mijn bij de apotheek gekochte flesje Minoxidil was gewoon helder. Ik loop nu voortdurend met vies vet haar, uitwassen kan natuurlijk niet, dan is het effect weg. Kunt u mij helpen met dit probleem?

NicolasLe lundi 25 août 2014, 23:12

Revita is voor mij de BESTE SHAMPOO TER WERELD!!!
SLS vrij, dikke shampoo en niet te veel schuim. Revita shampoo is gewoon TOP!

PeterLe dimanche 3 août 2014, 21:55

Vorige maandag besteld.
Twee dagen nadien reeds geleverd.
Zeer vlotte service

KarenLe jeudi 17 juillet 2014, 14:01

Zeer overzichtelijke webshop, makkelijke betaling, top.

ReyLe mardi 15 juillet 2014, 18:36

Ik heb vorige week woensdag een bestelling gedaan en heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen.
Ben eerlijk gezegd wel heel teleurgesteld over de leverdiensten.

SteveLe lundi 7 juillet 2014, 22:07

Goeie en vriendelijke afspraken gemaakt, gevolgd door snelle levering. Hopelijk groeien m'n haren even snel :)
Van het product zelf (revita shampoo) kan ik nog niet oordelen, het is m'n eerste aankoop.

MichaelLe lundi 19 mai 2014, 6:39

Anonieme verpakking is een GROOT voordeel, aan alles werd gedacht !

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories