mypainting

mypainting

www.mypainting.nl




mypainting
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseAllemand, Anglais, Néerlandais, Euro

Avis

107 avis ont été trouvés.

Rob15 mars 2014, 10:27

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Hoi Jolanda,
Hij is er, en ik vind ‘m mooi.
Goed weekend.
Rob

Huub13 mars 2014, 9:59

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Hallo,
Het schilderij is in goede staat aangekomen.
Het ziet er prachtig uit; we zijn er heel blij mee.
Het is in ieder geval een prikkel om bij een volgende gelegenheid opnieuw een beroep op jullie te doen.
Dank je wel,
Huub

Natalia12 mars 2014, 10:52

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Je mag de kunstenares een knuffel geven van mij - mijn moeder moest huilen toen ze het schilderij zag! (van blijdschap)
Mijn missie is geslaagd. Heel erg bedankt!

Groetjes, Natalia
________________________________________

Erik5 mars 2014, 10:18

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Het schilderij hangt! Het resultaat is mooi geworden en we zijn tevreden, groetjes Erik

Matthijs18 février 2014, 16:18

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Dag Jolanda,
Via een omweg (aangezien wij nooit overdag thuis zijn) hebben we het schilderij vandaag ontvangen en opgehangen. Het resultaat is echt geweldig en precies zoals we het wilden! Hierbij onze dank en complimenten voor het goede werk (en mooie prijs/kwaliteit verhouding)!
M.v.g. Matthijs

Nina1 février 2014, 15:50

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Wauw! Het schilderij is prachtig geworden. Vooral het kleurgebruik is niet te onderscheiden van het origineel. Ontzettend bedankt, we zijn er heel blij mee.
Veel groeten, Nina

Arie Hazeu25 janvier 2014, 9:20

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

hallo jolanda, wat ben jij een kanjer, ik heb de schilderijen al ingelijst en ze zijn fantastisch, ik denk dat onvangers, mijn zus en mijn dochter er reuze blij mee zijn.
gistermorgen om elf uur stond hij al voor de deur,fenominaal,echt fantastisch. ik heb een paar foto,s van gemaakt en doe die hier bij. een heel fijn weekend en de vr.gr. arie hazeu.

Jan13 janvier 2014, 11:20

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Ik ben zeer tevreden over het vorige schilderij; hangt nog steeds boven de bank. Ontvang graag een offerte voor het nieuwe schilderij.
Groetjes
jan

Eva en Diederik21 décembre 2013, 10:46

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Het schilderij is in goede orde aangekomen.
Wij zijn er erg blij mee,en hebben het een mooi plaatsje gegeven.
Wij wensen U en de Uwen mooie feestdagen,
Met vriendelijke groet,
Eva en Diederik

Wiepy14 novembre 2013, 8:58

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Ze vond hem heel erg mooi!
Bedankt voor je creativiteit!
Tot de volgende keer.

groetjes

Reiny6 novembre 2013, 12:11

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Het schilderij was een succes!!!
Dus...goede keus de lijst!
Dank je wel voor de geweldige service en de hartelijke ontvangst!
Groet van ons en zeker weer tot ziens.
Reiny Vogel.

Ralf6 novembre 2013, 12:06

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Ik heb het schilderij inmiddels in goede staat ontvangen.
Het ziet er heel mooi uit en ik ben er erg tevreden mee.

Diederik6 novembre 2013, 10:12

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Beste Jolanda,
Het schilderij van de zeeman met sigaret hangt mooi aan onze wand.
We zijn zeer tevreden met het resultaat.

Met hartelijke groet,Diederik

Consuela1 novembre 2013, 19:05

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Hallo Jolanda,
Ik heb mijn schilderij binnen gekregen.
Ik ben er enorm blij mee.
Ik heb 'm al een plek aan de muur gegeven...
Nogmaals bedankt en een heel fijn weekend,
Groeten van Consuela

Morten23 octobre 2013, 15:10

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Thank you very much for your excellent service and we will for sure return when we have decided to get more paintings
Morten from Denmark

Hennie22 octobre 2013, 13:08

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

We were very pleased with your service both on internet and personally when we visited Joure.

Piet16 octobre 2013, 13:09

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

De Eerelman met de Ferrari blijft prachtig en verrassend!

Frank en Tiny15 octobre 2013, 11:02

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

We zijn nog steeds erg blij met ons schilderij en iedereen heeft een positief en enthousiast commentaar. Natuurlijk mogen jullie dit mooie schilderij op de website zetten met onze reactie erbij.
Veel succes met jullie bedrijf en als wij in de buurt zijn, komen we beslist eens langs bij jullie in de winkel.
Groetjes,
Frank en Tiny

www.2dezign.nl13 octobre 2013, 15:12

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

The Voice of Holland is mooi ingericht met jullie schilderijen en lijsten in de Van Gogh en Rembrandt room!
Kijken bij de live shows!

Arie12 octobre 2013, 14:44

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Ik ben zo blij met de lijst die ik gekregen heb. Zoals je kunt zien op de foto combineert hij goed met het onderwerp.
Jolanda nog heel erg bedankt voor de gastvrijheid van de zomer met ons bezoek, en dat zullen we nooit vergeten!

Gerda12 octobre 2013, 11:40

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Het schilderij hangt al aan de muur.. ziet er leuk uit!
Groetjes Gerda

Willemien11 octobre 2013, 16:22

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Het schilderij is hier net bezorgd....we zijn er zeer blij mee en vol bewondering voor jouw talent.

Het is inmiddels feestelijk ingepakt om het aan de toekomstige eigenaar te overhandigen.
Dat is nl. mijn schoonzoon. Hij promoveert op 26 september bij de RUG (bij de faculteit filosofie en wijsbegeerte) en voor de omslag van zijn proefschrift is dit schilderij van Klee gebruikt, omdat hij dat zo prachtig vindt. Vandaar.
Ik maak een foto van hem en zijn schilderij en zal je dat dan mailen.
hg, Willemien

Bert11 octobre 2013, 13:39

Het door mij ontvangen schilderij is inderdaad hèèl mooi! En dat wordt door alle zusters in het verzorgingshuis waar ik verblijf ook gevonden! (Ik ben 85 en ik woon hier al ruim 9 jaar) En de contacten tussen de datum van bestelling en de aflevering heb ik als zeer prettig ervaren! Tot en met de verpakking getuigt alles van grote klasse. Het is vrijdag en ik zal de komende zondag nog even afwachten wanneer ik 2 van mijn zèèr critische kinderen verwacht om te horen wat zij er van vinden! Zondag: Nou, de kinderen vonden het ook een heel mooi schilderij!! Tip, je kunt de prijzen best wat verhogen. Het allerbeste verder!
Bert

Bert11 octobre 2013, 13:36

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Het door mij ontvangen schilderij is inderdaad hèèl mooi! En dat wordt door alle zusters in het verzorgingshuis waar ik verblijf ook gevonden! (Ik ben 85 en ik woon hier al ruim 9 jaar) En de contacten tussen de datum van bestelling en de aflevering heb ik als zeer prettig ervaren! Tot en met de verpakking getuigt
alles van grote klasse. Het is vrijdagavond en ik zal de komende zondag nog even afwachten wanneer ik 2 van mijn zèèr critische kinderen verwacht om te
horen wat zij er van vinden! Zondag: Nou, de kinderen vonden het ook een heel mooi schilderij!! Tip, je kunt de prijzen best wat verhogen. Het allerbeste verder!
Bert

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories