EasyWebshop

Groen van toen

Groen van toenNote de satisfaction: 5/5
9 votes, 9 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Een beetje zaad is meestal genoeg

www.easywebshop.com/groenvantoen

Groen van toen
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseNéerlandais, Euro

Avis

9 avis ont été trouvés.

M.VisserLe mercredi 24 août 2016, 23:53

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Goede verpakking, mooi kaartje er bij met een recept achter op. geweldig.
Snelle levering en heel betaalbaar.

Matheve GeorgesLe dimanche 28 février 2016, 14:46

Voor gelijk welk pakje zaad in de tuincentra betaal je al vlug 2 à 3 euro. Nu heb ik voor die prijs 6 à 7 soorten zaad en hoef ik geen overschotten bij te houden. Gewoon elk jaar nieuw zaad bestellen naar behoefte en je spaart een pak geld uit. Leuke formule.

CarryLe mercredi 24 février 2016, 17:55

Betrouwbaar, goed verzorgd en geweldig om in kleine hoeveelheden te kunnen bestellen!

Renee StellingwerfLe jeudi 18 février 2016, 9:39

snelle levering keurig verpakt .ik kan niet wachten tot de zaadjes uit komen

AnnekeLe lundi 15 février 2016, 16:02

Ik heb al diverse keren bij groen van toen ,zaden en stekje besteld.
En altijd tevreden!
Wordt erg netjes verpakt.
Leuke aparte zaden,mooie kleine hoeveelheden.Ideaal vd vierkante meter tuin
Elke keer een feestje om de website te bezoeken!

Marleen WalraevensLe jeudi 7 janvier 2016, 20:59

De zaadjes zijn gisteren goed toegekomen in een mooie enveloppe!
Bedankt

Mario vandeveldeLe jeudi 7 janvier 2016, 20:57

Voor eerst mijn beste wensen voor 2016 en nog veel moestuinplezier.
Mijn bestelling is perfect toegekomen waarvoor dank aan jullie om het pakje zo zorvuldig en perfect in te pakken.

NadineLe dimanche 12 avril 2015, 9:20

Enkele dagen na mijn bestelling leverde de postbode mijn klein pakje. Al het bestelde zaad zit erin, er was zelfs nog wat uitleg toegevoegd.
Tof !

GrietLe lundi 6 avril 2015, 20:42

Alles kwam netjes, ecologisch verpakt aan. Het pakketje was al een cadeautje om open te maken.

Donnez votre avis

Nom Check
Message Check
caractères restants
Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories