Queen Systems

Queen SystemsNote de satisfaction: 4.8/5
24 votes, 384 avis

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

www.queensystems.nl




Queen Systems
StatutOuvert : Les clients peuvent afficher et acheter les produits
Langue, DeviseAllemand, Anglais, Néerlandais, Euro

Avis

384 avis ont été trouvés.

Rene van der Linden11 juin 2014, 22:04

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Snelle levering. Echt top. De volgende dag kon ik al genieten van extra geheugen.

Harry10 juin 2014, 20:47

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Op deze website gekomen, omdat ik geheugen zocht voor een aangeschafte HP8100 elite sff.
na de vraag welk geheugen ik moest hebben, bleek ik toch het verkeerde geheugen te hebben gekregen, kan gebeuren.
mr.John de Vries van QS gebeld met mijn probleem, hij belde met HP over de situatie, en zei mij het geheugen terug te sturen met de originele strip die in de computer zat.

Stripjes binnen gekregen en erin gezet op slot 1+3.
5x piepjes niks, en de processorfan ging tekeer.
okee, oude geheugen erin (2x2 gb) en weer 5 piepjes enz.
Ik bang dat het moederbord ter ziele is, en als laatste poging de 2 oude strips samen met de 2x4 gb die ik binnenkreeg.
Bingo! ineens van 4 gieg naar 12!

Heel raar, maar ik wil i.i.g John van QueenSystems
hartelijk bedanken voor de moeite die hij heeft genomen, en dit alles zonder bijbetaling...

Queen Systems een vette 5 sterren!

gte19787 juin 2014, 19:54

Na een teleurstellende ervaring bij een andere webshop ben ik terechtgekomen bij Queen Systems.

Wat een warme douche. Ze hebben verstand van zaken, denken goed mee, zijn erg aantrekkelijk geprijsd en komen hun afspraken na.

Ik kom er zeker nog eens terug!

G. van den Oever24 mai 2014, 15:34

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Via beslist kwam ik op de site van Queensystems. Site is eenvoudig, overzichtelijk en zeer snel. Mijn keuze ging uit naar de Z800 met een sixcore processor. De prijs was zeer goed en met enkele aanpassingen was de bestelling snel gedaan. Dezelfde dag kreeg ik een Ideal-link en kon ik gelijk betalen. De volgende dag werd mijn systeem verzonden en nu draait deze als een zonnetje. De prijs/prestatie is zeer goed te noemen. In Nederland kon ik niemand vinden die de Z800 met een X5670 aanbood en had ook mijn vraagtekens of het allemaal goed zou gaan. Op de zaak werken wij al jaren met deze serie en zeer naar tevredenheid. Deze PC is refurbished maar nu de snelste van de afdeling :) Heren van Queensystems, ga zo door. Wij zijn al aan het kijken naar de volgende bestelling, waarschijnlijk wordt dat de Z800 met een X5675 die met 3.06 ghz nog sneller is. Mijn opmerking is nu alleen, waarom nieuw(bijna 3x duurder) als refurbished zo goed werkt en nog met 2 jaar garantie ook. Nogmaals dank.

odie venema15 mai 2014, 23:27

ik weet het niet of kan window 8.1 installeren

Queen Systems16 mai 2014, 15:10

Geachte heer Venema,

Wat bedoelt u? Wij snappen uw vraag niet.

Met vriendelijke groet,

Team van Queen Systems

Marjolein9 mai 2014, 10:19

Via advertenties op Marktplaats bij dit bedrijf terecht gekomen.
De zeer concurrerende prijzen zijn aangenaam.
Klantenservice (en meedenken) staat zeer hoog in hun vaandel.
PETJE AF!
Snelle levering en een fijn contact.

Net-Logic30 avril 2014, 22:31

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

zeer tevreden over hun service.
er was iets fout gelopen met hun factuur maar ze hadden zeer snel alles terug opgelost.
Fijn zaken doen op deze manier!

Helene29 avril 2014, 14:50

Hele goede service. Produkt uit de outlet gekocht en deze werd dezelfde week persoonlijk en vriendelijk thuisbezorgd.
Aanrader!

E. Mansvelders19 avril 2014, 12:52

Goedkope prijzen, echt een hele goede service (snel en heel correct en vriendelijk gereageerd op het corrigeren van een fout in de bestelling die ik zelf had gemaakt), snelle levering en zeer klantvriendelijk! Kortom, een echte aanrader.

Sindjin13 avril 2014, 15:23

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Fijne website, en alles goed geregeld qua verzenden.
Was aanvankelijk een beetje huiverig vanwege het niet kunnen vinden van een thuiswinkel waarborg o.i.d. Ik snap ook niet waarom die er niet is? Jullie verdienen hem wel! Super webshop, hier kom ik zeker vaker!

Daan13 avril 2014, 12:32

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Overzichtelijke website
De prijzen van de artikelen vallen mee
Ben voor de afhandeling, verzending en levering tevreden.

Jan Willem Bode5 avril 2014, 13:19

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Via Google Shopping uitgekomen bij Queen Systems. Ik was op zoek naar een tweede scherm voor mijn PC. Binnen de Outlet kwam ik een 24 inch Philips tegen met een beschadigde doos en met ruime korting op de nieuwprijs. Na het aanmelden kreeg ik een confirmatie mailtje, dit vind ik wel zo prettig en is niet vaak bij webshops aanwezig, maar geeft wel een vertrouwd gevoel. De betaling via Ideal ging vlot en dezelfde dag werd de monitor verzonden. De beschadigde doos was toch nog in een grotere doos ingepakt wat mij ook weer een goed gevoel gaf. De monitor werkt perfect en multitasking is nu echt te doen :) Bedankt en tot de volgende x.
JWB

Erik de Koning22 mars 2014, 15:43

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Via Marktplaats en Beslist.nl zag ik de advertenties van leuke speelhuisjes voor onze kinderen. Queen Systems bood deze als goedkoopste aan. Besteld via de site, die snel en simpel werkt. Een mailtje om mijn aanmelding te bevestigen ziet er professioneel uit en voelt veilig aan. Het tuinhuisje staat en de kinderen hebben er veel plezier van. Bedankt.

erik post19 mars 2014, 15:26

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

het nieuwste van het nieuwste bulk voor een lage prijs, snelle verzending.

W. van den Heuvel15 mars 2014, 10:18

Via Google Shopping op zoek gegaan naar een goedkope SSD. Queen Systems heeft hier een aantal leuke aanbiedingen mee. Vooral Silicon Power ligt heel goed bij hen geprijsd. Op woensdag besteld en de volgende dag geleverd. Goed verpakt en draait ondertussen heerlijk snel in mijn systeem. Echt een aanrader om je PC te laten starten met het besturingssysteem op een SSD!

Geert G.8 mars 2014, 14:57

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Deze week een bestelling gedaan bij Queen Systems. Ze hadden een SSD schijf op voorraad voor een zeer aantrekkelijke prijs. Na aanmelding, je krijgt dat een confirmatie mail, wat ik heel veilig vind, deed ik mijn bestelling. Betaling via Ideal ging perfect en de volgende dag kon ik al werken met mijn nieuwe SSD. Zo dat is een verschil als je een 5400 rpm hardde schijf gewend bent. Bedankt Queen en tot de volgende x. Geert

Jacqueline de Vries7 mars 2014, 9:57

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Gisteren een SSD bestelt, nu al in huis. Wow dat was snel en voor die prijs.
Netjes verpakt ook nog. Niets op aan te merken.
Ga hier zeker weer bestellen.

Groet Jacqueline

Robin B.6 mars 2014, 18:31

.

Robin B.6 mars 2014, 18:30

Ik heb een laptop gekocht en alles werkt heel goed, snel geleverd;
Ik heb het al na 5 dagen ontvangen terwijl het niet eens op voorraad was!

Echt een aanrader!

klaas3 mars 2014, 15:29

site per ongeluk gevonden maar staat nu in mijn favorieten.
zeer scherpe prijzen.
goedkoper heb ik nog niet gevonden.

Peter26 février 2014, 12:50

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Zeer plezierige website.
Duidelijk en overzichtelijk en een uitstekende en snelle service!
Zal de site zeker weer bezoeken voor overige bestellingen!

Patrick22 février 2014, 13:09

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Super service. Per abuis het verkeerde product toegestuurd gekregen door een dubbele "Patrick" bestelling. Direct dezelfde dag persoonlijk omgeruild door deze winkel. Top service, goede prijs en een goed product.

L. de Lange20 février 2014, 15:19

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Site is lekker vlot. Via zoeken en het menu is alles snel terug te vinden. De artikelen die op voorraad zijn hebben scherpe prijzen. Mijn bestelling deed ik rond 15.00 uur en de volgende dag was deze goed verpakt binnen(met pakbon en factuur). Vooral de SSD's vind ik hier bijzonder aantrekkelijk. Zal Queen Systems de volgende keer zeker weer gaan bekijken.

Dick de Vries17 février 2014, 9:16

Note de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfactionNote de satisfaction

Snelle website en door middel van de zoekoptie heb je snel gevonden wat je zoekt.

Mijn bestelling werd dezelfde dag nog verzonden en de dag erna kon ik al genieten van mijn externe harddisk.

Goed verpakt. Snelle reactie op email vraag. Ga zo door.

Répertoire de boutiques en ligne

Catégories